۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۵۹۶۶۳۹
رییس سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد؛

ضرورت توجه به الگوی پیشرفت انقلابی در مسائل دینی و فرهنگی

ضرورت توجه به الگوی پیشرفت انقلابی در مسائل دینی و فرهنگی
حجت الاسلام والمسلمین قمی گفت: برای فرداهای بهتر در مسیر پیش روی باید الگوی پیشرفت انقلابی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور عصر امروز در همایش طلایه داران فجر فاطمی ویژه بانوان فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مازندران با بیان این که امروز وظیفه ما در سازمان تبلیغات اسلامی سنگین تر از گذشته است، افزود: توقع مقام معظم رهبری از ما این است که جدی تر از گذشته گام برداریم.

وی با بیان این که نقش بانوان در پیشبرد انقلاب جدی و اساسی است، خاطرنشان کرد: نقش بانوان در انقلاب ظاهری نبوده و همواره نقش محوری داشتند، تا جایی که رهبر انقلاب زنان را رهبران نهضت توصیف می کند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با اشاره به این که رسالت بانوان انقلابی بسیار حائز اهمیت و حساس است، گفت: کل انقلاب ما از جلوه های حضرت زهرا(س) است و حوزه علمیه خواهران یکی از برکات انقلاب اسلامی است که در حال حاضر 55 هزار فارغ التحصیل از حوزه علمیه خواهران داریم.

وی در ادامه سخنان خود از حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان نخستین انقلابی شیعه یاد کرد و افزود: امروز بانوان از آدرس غلطی که دنیا به آن ها می دهد به مرزهای انسانی هدایت و امامت معنوی امت نزدیک تر می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی از انقلاب اسلامی به عنوان تجسم اسلام ناب یاد کرد و با بیان این که سخنان امام راحل برگرفته از حقیقت اسلامی بود، ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ارزش های ناب دینی در جامعه نهادینه شده است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که حقیقت انقلاب اسلامی مظلوم واقع شده است، بیان داشت: همه مسؤولیت دارند برای رسیدن به جبهه و قرارگاه واحد تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با تأکید براین که در مواجهه با موانع نباید کوتاه بیاییم، تصریح کرد: برای فرداهای بهتر در مسیر پیش روی باید الگوی پیشرفت انقلابی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم و در این عرصه نقش بانوان بسیار محوری است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که حوزه علمیه خوهران باید موفق تر از گذشته اش عمل کند، بیان داشت: باید بدانیم تنها با گزارش کار نمی توان کار کرد بلکه مردم باید ثمره کارکرد مسؤولان را در زندگی خود حس کنند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات