۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۵۹۶۵۴۸
حجت الاسلام والمسلمین قمی تأکید کرد؛

ضرورت بهره گیری از تبلیغات نوین در ترویج معارف دینی

ضرورت بهره گیری از تبلیغات نوین در ترویج معارف دینی
رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز در حوزه ترویج معارف دینی نیازمند تبلیغات نوین و به روز رسانی فعالیت‌های دینی هستیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی امروز در همایش جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مازندران با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) از ایشان به عنوان شهیده راه ولایت یاد کرد و گفت: نور وجود آن بانوی ارزشمند اسلام در انقلاب اسلامی جلوه کرده است.
 
وی، معرفت دخت نبی مکرم اسلام در ولایت مداری را بی بدیل دانست و افزود: قیام و نهضت انقلاب اسلامی را مدیون حضرت زهرا (س) هستیم.
 
رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این که دشواری شرایط انقلاب اسلامی متناسب با الگوی زندگی حضرت زهرا (س) است، خاطرنشان کرد: این مدل دنیا را از بعد پایداری و استقامت خیره خود کرده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان این که امام راحل به ملت ایران ایمان داشت و با این اشراف از ملت ایران دست به مبارزه با حکومت ستم شاهی زد، خاطرنشان کرد: چهل سالگی وقت بلوغ و پختگی انقلاب است و باید همه برای برون رفت از مشکلات چاره اندیشی کنیم.
 
وی با تأکید بر این که یکی از مهم‌ترین راه‌های برون رفت از مشکلات وحدت و همبستگی در بخش‌های مختلف کشور است، بیان داشت: تجربه ثابت کرده با وحدت در داخل کشور می‌توانیم از سد مشکلات عبور کنیم.
 
رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به این که جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برای برون رفت از مشکلات فرهنگی چاره اندیشی کند، بیان داشت: انسجام بخشی، تمرکز، وحدت و ائتلاف جریان‌های فرهنگی یک امری ضروری است.
 
وی بر ضرورت تقسیم مسؤولیت و توجه به مساجد کشور در جهت تقویت مباحث دینی و فرهنگی در کشور تأکید کرد و گفت: امروز در حوزه ترویج معارف دینی نیازمند تبلیغات نوین و به روز رسانی فعالیت‌های دینی هستیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین قمی با تأکید براین که عرصه فعالیت رسانه‌های اجتماعی هر روز تغییر می‌کند، بیان داشت: در چنین شرایطی باید برای آینده این فضای اجتماعی کار و برنامه ریزی بهتر و بیشتری داشته باشیم./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات