۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۵۹۷۳۲۴
سردار شاهوارپور:

ائمه جمعه پرچمداران ترویج باورهای شیعی هستند

ائمه جمعه پرچمداران ترویج باورهای شیعی هستند
فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به جنگ فرهنگی آمریکا علیه انقلاب اسلامی، گفت: ائمه جمعه پرچمداران پیشتاز ترویج باورهای شیعی هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، پیش از ظهر امروز، در همایش ولایت با بیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به منزله پیروزی ملت ایران و پیروزی خون بر شمشیر است، اظهار داشت: حضور پرشور و حماسی ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن ماه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی، سردمداران خون آشام آمریکا و اذنابشان بود.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه ائمه جمعه سنگربانان فرهنگ علوی و پرچمداران پیشتاز ترویج باورهای شیعی هستند، افزود: دشمنان تمام قد برای مقابله و مبارزه با نظام جمهوری اسلامی ایستاده و از هیچ امری کوتاهی نکرده و تلاش دارند تا نظام اسلامی را با چالش ها مواجه و ساقط کنند.

سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه امروزه آمریکا در سه جبهه اقتصادی، نظامی و فرهنگی به مبارزه می پردازد، خاطرنشان کرد: در بحث جبهه اقتصادی با توجه به پیش بینی های جهانی مبنی بر یکه تازی چین در عرصه اقتصاد جهان تا ۲۰۳۰ و رسیدن سهم آمریکا به ۳۵ درصد از این اقتصاد؛ روی به نبرد اقتصادی با چین آورده تا از تحقق چنین امری جلوگیری کند.

وی ادامه داد: در بحث نظامی نیز امروزه آمریکا با روسیه در رقابت است و سابقه ۵۰ ساله جنگ سرد در زمان شوروی و تحرکات نظامی دو کشور در عرصه بین الملل گویای همه چیز است.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به اینکه آمریکا در زمینه ایدئولوژی و فرهنگی در صدد مقابله با انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به عنوان یک فرهنگ غنی در میان محرومان و مستضعفان جهان جایگاه دارد؛ از این رو آمریکا از ظرفیت های منطقه ای و فرامنطقه ای برای به چالش کشاندن آن استفاده می کند که در این میان تأسیس گروه های تروریستی و تکفیری یک مورد است.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه یکی از موضوعات چالش برانگیز برای انقلاب اسلامی و جهان اسلام اقدام از درون است، عنوان داشت: آمریکا به دنبال آن است تا از فرهنگ اسلامی برای ضربه زدن به ما نیرو استخراج کند که در این سال های اخیر جریان های تکفیری و داعش را با هزینه های بسیار سنگین تأسیس کرده است.

وی بیان داشت: ما با یک جنگ تمام عیار روبرو هستیم و باید به صورت جدی از باورهایمان دفاع کنیم./۹۴۵۶/پ310/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات