۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۵۹۷۴۰۸

اختصاص بودجه 5.3 میلیون دلاری برای رقص و آواز خوانی در عربستان

اختصاص بودجه 5.3 میلیون دلاری برای رقص و آواز خوانی در عربستان
رییس هیأت و سرگرمی عربستان با هدف استعدادیابی در حوزه سرگرمی، بودجه 5.3 میلیون دلاری برای رقص، آواز خوانی و طنز اختصاص داد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، «ترکی آل شیخ» رییس هیأت و سرگرمی عربستان از اختصاص 5.3 میلیون دلار برای  کشف استعدادها در حوزه رقص، آوازخوانی و طنز خبر داد.

این بودجه همزمان با آغاز طرح ملی استعدادیابی در حوزه سرگرمی تحت عنوان «چالش های سرگرمی» اختصاص یافته است. در این طرح، افراد با استعداد کشف می شوند و برای رساندن مهارت های خود به سطح جهانی، آموزش خواهند دید.

اخیرا آل سعود 4.5 میلیون دلار برای اهدای جوایز به برندگان جشنواره بازهای شکاری اختصاص داده بود. این برنامه ها همزمان با برگزاری جشنواره های موسیقی و کنسرت های مختلط در عربستان صورت می گیرد.

برخی محافل عربی هدف محمد بن سلمان از موافقت با اجرای این برنامه ها را ایجاد مشغولیت برای مردم عربستان عنوان کرده اند تا بلکه بتواند بر سیاست های شکست خورده آل سعود سرپوش بگذارد.

قتل جمال خاشقچی منتقد سعودی، به عنوان جنایت بزرگ علیه آزادی بیان در کنار جنگ یمن که به بزرگترین فاجعه انسانی در جهان تبدیل شده است، از جمله سیاست های داخلی و خارجی بن سلمان به شمار می رود./983/ب902/ف

ارسال نظرات