۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۵۹۸۰۶۳
حجت الاسلام اقبالی:

امروز عَلَم انقلاب بر دوش طلاب جوان قرار دارد

امروز عَلَم انقلاب بر دوش طلاب جوان قرار دارد
مدیر مدرسه علوی با بیان این که علم انقلاب بر دوش طلاب جوان قرار دارد، گفت: جوانان سعی کنند به قله ای که رهبری آن را برای کشور ترسیم کرده اند، برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی اقبالی مدیر مدرسه علمیه علوی امشب در یادواره شهدای روحانی این مدرسه با عنوان «روحانیت، علمدار انقلاب» ضمن عرض خیر مقدم به حاضران در این جلسه، با بیان اینکه یادواره های شهدا تداعی کننده رشادت های بی نظیر شهدای عزیز است، گفت: شهدا از جان و خون خود گذشتند تا درخت انقلاب تنومند شود.

وی پیام یادواره های شهدا را اینگونه توصیف کرد: پیام این یادواره های مقدس آن است که ما باید همواره یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشته و پیرو خط و مشی این بزرگواران باشیم؛ امروز باید دانست که تنها نباید به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اکتفا کرد، بلکه باید سیره این بزرگواران را الگوی بینش، منش و روش زندگیمان قرار دهیم.

حجت الاسلام اقبالی با اشاره به ضرورت تأسی به اهداف و سیره شهدا تأکید کرد: امروز متأسفانه برخی با خون شهدا معامله می کنند و با اینکه بر سر سفره شهدا نشسته اند، به آن پا کوبیده و نسبت به شهدای گرانقدر مرتکب خیانت می شوند؛ این افراد شهید و شهادت را نمی شناسند و میان شهید و جلاد تفاوتی قائل نمی شوند.

مدیر مدرسه علمیه علوی با انتقاد از اظهارات برخی مسؤولان در رابطه با مسأله انتقام از تروریست ها تصریح کرد: متأسفانه عده ای می گویند ما حق گرفتن انتقام خون شهدای خود را نداریم و با این طرز تفکر داعیه مسؤولیت در کشور را هم دارند.

وی با بیان این که ما هم اکنون به 40 سالگی انقلاب اسلامی رسیده و وارد گام دوم آن شده ایم، افزود: بیانیه «گام دوم انقلاب» خطاب به جوانان عزیز است که سرمایه های بسیار ارزشمندی برای کشور محسوب می شوند؛ امروز جوانان باید علم انقلاب را بر دوش کشیده و سعی کنند به قله ای که رهبر معظم انقلاب برای کشور ترسیم کرده اند، برسند.

حجت الاسلام اقبالی با تأکید بر این که امروز علم انقلاب بر دوش طلاب جوان قرار دارد، ابراز داشت: امروز طلاب باید سعی کنند در بعد علمی، تربیتی و بصیرتی تلاش کنند و با این سلاح روانه عرصه جنگ با افکار دشمن شوند.

مدیر مدرسه علمیه علوی با تأکید بر ضرورت توجه طلاب به بیانیه «گام دوم انقلاب» گفت: طلاب باید این منشور را به خوبی بخوانند؛ این منشور باید به خوبی مطالعه شود تا بتوانیم در راستای آن گام های مؤثری برداریم./841/پ202/ج

 

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
حسین ثالث موید
ارسال نظرات