۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۵۹۸۲۲۰
سردار کریم پور:

می توانیم در عرض 8 ثانیه تل آویو و حیفا را با خاک یکسان کنیم

می توانیم در عرض 8 ثانیه تل آویو و حیفا را با خاک یکسان کنیم
مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه امروز می توانیم در عرض 8 ثانیه تل آویو و حیفا را با خاک یکسان کنیم، گفت: از نقشه های دشمن کاملاً آگاه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حشمت الله کریم پور مشاور عالی فرمانده سپاه قدس در ششمین یادواره شهدای روحانی استان کرمان که در مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با بیان اینکه امام خمینی(ره) فلسفه وجودی حکومت اسلامی را به همه جهانیان نشان داده و ثابت کردند، گفت: ایشان با همه قدرت در برابر استکبار ایستادند و از ملت ایران دفاع و حمایت کردند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند اگر انسانی شب و روز عبادت کند و در پیشانی اش جای مهر نقش ببندد، اما انقلاب اسلامی را قبول نداشته باشد جایگاهش در قعر جهنم است؛ همچنین رهبر معظم انقلاب همواره تأکید کرده اند که انقلاب اسلامی بر مبنای نیاز هستی بنا شده است.

سردار کریم پور با اشاره به اینکه پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی هنوز آن را به خوبی نشناخته ایم، عنوان کرد: امام خمینی(ره) این انقلاب را هدیه الهی خوانده و حمایت از آن را از اوجب واجبات دانستند، بنابراین باید معرفت خود را نسبت به انقلاب افزایش دهیم.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس به مسأله افول رژیم صهیونیستی اشاره و بیان کرد: امروز شاهدیم که حماس 400 موشک را بر سر اسرائیل فرود آورد و اسرائیل نتوانست در زمینه مهار آن موشک ها کار به جایی ببرد، اما در نقطه مقابل از 56 موشکی که آن ها به سوی حماس شلیک کردند تنها 3 موشک به زمین خورد.

وی با بیان اینکه مهدویت و شهادت دو بال تشیع برای رسیدن به اوج قله سعادت هستند، افزود: انقلاب اسلامی و ملت ایران شهادت را قبول کرده اند تا بقای مهدویت را تضمین کنند.

سردار کریم پور با اشاره به اینکه در همه دنیا شاخصه قدرتی همانند شاخصه قدرت رهبر معظم انقلاب وجود ندارد، تأکید کرد: خانم رایس اعتراف کرده بود که ما طی یک سال به برنامه ریزی و توطئه چینی علیه ایران می پردازیم، اما رهبر ایران با یک سخنرانی یک ساعته همه نقشه های ما را فرو می ریزد؛ بدون شک همه اتفاقات مثبتی که امروز در حال رقم خوردن است از برکت وجود رهبر معظم انقلاب و تدابیر حکیمانه ایشان است.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرموده اند «هر کسی که برای شهدا و خانواده های محترم آن ها وقت بگذارد، ثروت امام زمان(عج) محسوب می شود»، مطرح کرد: رهبری عزت و عظمت امروز ایران را مرهون خون شهدا دانسته اند، بنابراین ما هرآنچه که داریم مدیون شهدای گرانقدر است و اگر ایثار این بزرگواران نبود، ما نیز در این عزت و عظمت به سر نمی بردیم.

وی خاطرنشان کرد: روزی به سردار سلیمانی گفتم چرا ما همیشه از جنگ تحمیلی سخن می گوییم، ایشان گفتند «ما از جنگ سخن نمی گوییم، بلگه از دفاع مقدس حرف می زنیم، زیرا ما جنگ را  به دفاع مقدس تبدیل کردیم»، سپس گفتند «در طول 8 سالی که در جبهه بودم، حتی یک گزارش از رخداد گناه در جبهه ها نشنیدم، جبهه قطعه ای از بهشت بود و اصلاً نمی شد در آن گناه مرتکب شد».

سردار کریم پور به جریان دیدار پوتین با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: پوتین بعد از دیدار با رهبری گفته بود «تا زمانی که این مرد توانا، هوشیار و زیرک رهبر ایران باشد، ملت ایران هیچگاه شکست نخواهد خورد»؛ علامه حسن زاده آملی در یک دیداری که با حضرت آقا داشتند همواره ایشان را با واژه «مولاجان» خطاب می کردند؛ رهبر معظم انقلاب از این کار ابراز ناراحتی کردند، اما علامه حسن زاده آملی فرمودند «اگر یک مکروه در شما سراغ داشتم از این لفظ استفاده نمی کردم».

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با اشاره اینکه ما در هرکجا که دشمن فکر کند، کنار آن ها قرار داریم و از نقشه هایشان به صورت کامل آگاه هستیم، ادامه داد: اینکه سفر ترامپ به عراق چندین مرتبه لغو شد و در آخر هم به صورت چراغ خاموش و خفت بار به عراق آمد نشانگر اشراف اطلاعاتی نیروهای اطلاعاتی ما بر منطقه و حرکات دشمن است؛ امروز دشمن باید بداند که طلاب جوان قادر هستند که استکبار جهانی را به خاک سیاه بنشانند.

وی با بیان اینکه امروز می توانیم در عرض 8 ثانیه تل آویو و حیفا را با خاک یکسان کنیم، تصریح کرد: امروز هیچ کشوری نمی تواند به کشورمان حمله موشکی داشته باشد، زیرا به محض پرتاب موشک به سوی ما، همه مراکز مهم و محوری اش به صورت خودکار مورد هدف موشک های هوشمند ما قرار خواهد گرفت؛ همچنین با توجه به پازل بندی که در عرصه هوایی شکل گرفته، در آسمان کشور خود نیز فضایی امن داریم و هیچ هواپیمایی نمی تواند وارد آسمان کشورمان شود./841/پ202/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
حسین ثالث موید
ارسال نظرات