۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۵۹۸۳۸۸
رهبر معظم انقلاب:

رحلت آیت الله مؤمن ضایعه‌ ای برای حوزه علمیه است

رحلت آیت الله مؤمن ضایعه‌ ای برای حوزه علمیه است
رهبر انقلاب با صدور پیامی رحلت فقیه پارسا و عالم ربانی آیت الله مؤمن را تسلیت گفتند و رحلت ایشان را ضایعه ای برای حوزه علمیه دانستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی رحلت فقیه پارسا و عالِم ربانی آیت الله حاج شیخ محمد مؤمن را تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

با تأسف فراوان خبر رحلت عالِم ربانی و فقیه پارسا و پرهیزگار آیة الله آقای حاج شیخ محمد مؤمن قمی اعلی‌الله مقامه را دریافت کردم. این ضایعه‌ئی برای حوزه‌ی علمیه است. مقام علمی و پرورش شاگردان برجسته در کنار تقوا و اخلاص این عالم بزرگوار، و نیز وفاداری و تعهد انقلابی و اجتماعی، شخصیت جامعی از ایشان ساخته بود.

سابقه‌ی مبارزاتی ایشان به پیش از انقلاب برمیگردد و خدمات انقلابی ایشان در تمام دوران چهل ساله مستمراً ادامه داشته است و در دوره‌های متعدد و متوالی یکی از ارکان مهم شورای محترم نگهبان بوده‌اند. اینجانب درگذشت ایشان را به خاندان گرامی و فرزندان مکرم و دیگر بازماندگان و نیز به حضرات علمای اعلام حوزه‌ی مقدس قم و بخصوص شاگردان و دوستان ایشان و به عموم مردم عزیز شهر قم تسلیت عرض میکنم و مغفرت و رحمت الهی و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت مینمایم.

سید علی خامنه‌ای

۳ اسفند ۱۳۹۷

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رسول محمد زاده
Iran, Islamic Republic of
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
آیت الله محمد مومن از استوانه های حوزه علمیه قم بود. ایشان به تکیه بر توانایی های خودی بسیار اعتقاد داشت. مومن قمی مورد قبول اهل علم و فضل و تقوا بود. او یار رهبر انقلاب در بحبوحه های سخت خصوصا فتنه 88 بود. ان شائ الله مدرسان فاضل راه او را ادامه دهند.
0
0