۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۹۸۴۰۲
آیت الله طبرسی:

مسؤولان مراقب خدعه اروپایی ها باشند

مسؤولان مراقب خدعه اروپایی ها باشند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مسؤولان کشورمان باید مراقب حیله‌های اروپایی ها باشند و فریب وعده‌های آن‌ها را نخورند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به چهل سال پیشرفت در این کشور اشاره کرد و گفت: با وجود همه کاستی و نقاط ضعف‌های موجود، اما دستاورد‌های انقلاب اسلامی قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی با بیان این که باید بپذیریم پیشرفت‌های گسترده ایران اسلامی در سایه چهل سال تحریم دشمن حاصل شده است، افزود: کشوری را نمی‌توان در دنیا پیدا کرد که چهل سال بتواند در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمن دوام بیاورد و ایستادگی کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز بسیاری از قدرت‌های جهانی به اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف اذعان دارند، خاطرنشان کرد: این پیشرفت‌ها در سایه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان به دست آمده است.

آیت الله طبرسی با بیان این که کوتاه آمدن در برابر زیاده خواهی و خواسته‌های نامشروع غربی‌ها نتیجه‌ای جز ذلت ندارد، تصریح کرد: تجربه ثابت کرده هر گاه در برابر خواسته‌های زیاده خواهانه آمریکا و سایر کشور‌های غربی با اقتدار ایستادگی کردیم آن‌ها از مواضع نامشروع خود عقب نشینی کردند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، اظهارات مقامات اروپایی در خصوص حضور منطقه‌ای و همچنین قدرت موشکی ایران اسلامی را دخالت در امور داخلی کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد سایر کشور‌ها برای مسائل راهبردی و استراتژیک ما تصمیم گیری کنند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که اروپایی‌ها به جای دخالت امور داخلی کشورمان به تعهدات خود در برجام عمل کنند، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران در طی سال‌های اخیر حسن نیت خود را در عمل ثابت کرده و در حال حاضر نوبت اروپایی‌ها است که در عمل به تعهدات خود از اتلاف وقت پرهیز کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مسؤولان کشورمان باید مراقب حیله‌های اروپایی باشند و فریب وعده‌های آن‌ها را نخورند، خاطرنشان کرد: آن‌ها با طرح مسائل حاشیه‌ای به دنبال فریب مسؤولان و کاهش اقتدار ایران اسلامی در عرصه منطقه‌ای و جهانی هستند.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود به بیانیه مهم گام دوم مقام معظم رهبری اشاره و آن را بسیار مهم و راهبردی توصیف کرد و گفت: باید برای موفقیت و پیشرفت بیشتر انقلاب در گام دوم ضمن اصلاح نواقص از ظرفیت جوانان در عرصه‌های حاکمیتی و مدیریتی کشور بیشتر استفاده شود./۹۵۰/پ202/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات