۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۵۹۸۶۱۴

استقبال امام جمعه اردبیل از اشتغال‌زایی در موسسات خیریه

استقبال امام جمعه اردبیل از اشتغال‌زایی در موسسات خیریه
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: برای رسیدن به اهداف مورد نظر در امر توسعه کارهای خیرخواهانه نیازمند همکاری و حمایت خیرین از موسسات خیریه هستیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدحسن عاملی در دیدار با مدیرعامل و کارکنان موسسه خیریه ائمه اطهار(ع) در اردبیل اظهار داشت: عملکرد موسسه خیریه ائمه اطهار(ع) شایسته تحسین است و برای رسیدن به اهداف مورد نظر در امر توسعه کارهای خیرخواهانه نیازمند همکاری و حمایت خیرین از موسسات خیریه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه کار خیر و خیرخواهی در فطرت همه انسان‌ها است، اظهار کرد: برآوردن حوائج مردمی نعمتی است که خدا به شما داده و شما در جایی قرار دارید که با مستمندان و نیازمندان در ارتباط هستید و نیازهای آن‌ها را در حد توان برطرف می‌کنید.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: خدمات رسانی به مردم، بیانگر روح لطیف و بلند آدمی است که در دستگیری از همنوعان خویش از هیچ کوششی دریغ ندارد.

وی با استقبال از اشتغال و توانمندسازی این موسسه خیریه اظهار کرد: حرفه‌آموزی و ایجاد اشتغال باعث خودکفایی مددجویان می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: مردم استان در اقصیا نقاط کشور مردمی دلسوز و معتقد به آموزه‌های دینی از جمله کمک به همنوع و نیازمند هستند که باید با تهیه گزارش‌های سمعی و بصری و پخش در صداوسیما و فضای مجازی، مردم و خیرین در جریان عملکرد موسسه خیریه ائمه اطهار(ع) قرار گیرند.

عزیز طلوعی، مدیر عامل موسسه خیریه ائمه اطهار(ع) نیز در این دیدار با تشریح عملکرد این موسسه، گفت: با توجه به داشته‌ها به دنبال حل مشکلات به طور عملیاتی هستیم.

وی افزود: رسالت ما این است که با ایجاد زمینه‌های لازم و توانمندسازی و ایجاد اشتغال نیازمندان تحت پوشش در آینده خودکفا شوند.

مدیرعامل موسسه خیریه ائمه اطهار(ع) در پایان از نماینده ولی فقیه در استان دعوت کرد تا به همراه ائمه جمعه سایر شهرستانهای استان از شیرخوارگاه و دیگر مراکز وابسته به این خیریه بازدید کنند.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات