۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۵۹۸۷۱۰
نقوی حسینی در گفت‌وگو رسا:

اصلاح طلبان مجلس به دنبال استیضاح روحانی هستند

اصلاح طلبان مجلس به دنبال استیضاح روحانی هستند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از اعلام آمادگی بخشی از اصلاح طلبان مجلس برای استیضاح رییس جمهور خبر داد.
سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی پارلمان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، درباره روند جاری طرح عدم کفایت رییس جمهور در پارلمان گفت: بخشی از اعضای فراکسیون امید با مراجعه به طراحان استیضاح حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی اعلام کرده‌اند که به طرح عدم کفایت وی رای مثبت خواهند داد.

وی ادامه داد: نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس هنوز برای امضای این طرح اعلام آمادگی نکرده‌اند، اما این موضوع را مطرح کرده‌اند که در جریان رأی‌گیری برای استیضاح رییس جمهور، به طرح مذکور رأی موافق خواهند داد.

نماینده مردم ورامین در پارلمان در پاسخ به این پرسش که روند جمع‌آوری امضا برای طرح استیضاح رییس جمهور به کجا رسیده است، بیان داشت: این طرح مورد استقبال برخی از وکلای ملت قرار گرفته و به تعداد امضاکنندگان نیز افزوده شده است.

نقوی‌حسینی در جواب این سوال که چرا در ابتدا این طرح را امضا نکرده بود، ابراز داشت: بنده پس از مشورت با همکارانم و همچنین بررسی کامل طرح پیشنهادی، آن را امضا کردم. واقعیت امر این است که مردم از وکلای خود در پارلمان انتظار دارند در برابر کاستی‌های ایجاد شده که مسبب آن دولت است، سکوت نکنند.

وی در پایان گفت: مردم می‌خواهند بدانند که چرا در دولت آقای روحانی قیمت گوشت و سبزیجات که موضوع بسیار ساده‌ای است کنترل نمی‌شود و به تبع این گرانی‌ها مشکلات بزرگتری نیز وارد زندگی آن‌ها می‌شود. /۸۵۶/ت302/ق
ارسال نظرات