۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۵۹۸۷۱۲
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

نتیجه دست دراز کردن به بیرون ذلت برای ملت ایران است

نتیجه دست دراز کردن به بیرون ذلت برای ملت ایران است
عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: مسؤولان کشور نباید ظرفیت‌های داخلی را نادیده بگیرند و چشم انتظار کمک‌های بیرونی باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری اشاره کرد و آن را فرصتی برای مسؤولان و مدیران کشور دانست.
 
وی با بیان این که مسؤولان کشور وظیفه دارند همه توان خود را برای تحقق مطالبات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری به کار گیرند، افزود: به طور حتم تحقق عملی رهنمود‌های رهبری موجب جهش و پیشرفت کشور خواهد شد.
 
حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که متأسفانه امروز مردم در مسائل اقتصادی و معیشتی با مشکلات بسیاری مواجه هستند، بیان داشت: با عمل به رهنمود‌های مقام معظم رهبری می‌توان از بحران‌های سخت عبور کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نمی‌توان همه مشکلات اقتصادی امروز کشور را به تحریم‌های دشمنان نسبت داد، خاطرنشان کرد: عدم مدیریت و تدبیر مناسب در برخی امور کشور کاملاً واضح است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مردم نباید تاوان کم کاری و عدم مدیریت برخی مسؤولان را پس بدهند، تصریح کرد: متأسفانه یک نظارت جدی در امور جاری کشور به ویژه در حوزه اقتصادی وجود ندارد و همین مسأله موجب بروز مشکلات و گرانی‌های افسارگسیخته را فراهم کرده است.
 
حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که متأسفانه برخی افراد سود جود از خلأ‌های قانونی که در کشور وجود دارد سوء استفاده کرده اند، افزود: مسؤولان و مدیران کشور به جای سخنرانی و شعار در امور جاری کشور تدبیر و نظارت بیشتری داشته باشند.
 
مسؤول مدرسه علمیه مسجد جامع نکا با بیان این که این مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر حماسه ساز شدند، بیان داشت:، اما متأسفانه مدیران کشور قدردان این حضور مردم نیستند واین موضوع شایسته این مردم با بصیرت و انقلابی نیست.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسؤولان کشور نباید ظرفیت‌های داخلی را نادیده بگیرند و چشم انتظار کمک‌های بیرونی باشند، خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده دست دراز کردن به بیرون نتیجه‌ای جز ذلت برای ملت بزرگ ما نخواهد داشت./950/د103/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات