۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۵۹۸۷۲۲
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

تربیون‌های تبلیغی نقش مؤثری در رفع و دفع فتنه‌ها از کشور دارند

تربیون‌های تبلیغی نقش مؤثری در رفع و دفع فتنه‌ها از کشور دارند
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران گفت: روحانیت با در اختیار داشتن تربیون‌های تبلیغی نقش مؤثری در رفع و دفع فتنه‌ها از کشور دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در نشست معاونان تبلیغ و مبلغان طرح هجرت شرق استان، یکی از وظایف مهم روحانیت در مناطق مختلف را دفاع و پشتیبانی از انقلاب و دستاورد‌های نظام اسلامی دانست.
 
وی با بیان این که جبهه نفاق با استفاده از عناصر داخلی خود تلاش می‌کند مردم را نسبت به انقلاب و دستاورد‌های آن دور کنند، افزود: مبلغان دینی باید با تبیین و تبلیغ خدمات ارزنده انقلاب، توطئه دشمن را خنثی کنند.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که ملت ایران در همه عرصه‌ها و صحنه اثبات کردند پشتیبان انقلاب اسلامی هستند، بیان داشت: جشن پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن امسال تجلی حضور مردم در دفاع و پشتیبانی از انقلاب و نظام بود.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه امروز عملکرد برخی مدیران کشور نیز زمینه نفوذ و توطئه دشمن را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: دشمن نیز با تحریم‌ها و فشار‌های شدید اقتصادی تلاش می‌کند زمینه نارضایتی مردم را در داخل کشور فراهم کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن به خوبی می‌داند در سایر عرصه نمی‌تواند به ایران اسلامی ضربه‌ای بزند، گفت: به همین دلیل همه توان و استراتژی خود را در بخش اقتصادی به کار گرفته تا ملت ایران در برابر خواسته‌های نامشروع خود تسلیم کند.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز روحانیت با در اختیار داشتن تربیون‌های مهم تبلیغی کشور می‌توانند گام‌های بسیار مؤثری در رفع و دفع فتنه‌ها از کشور بردارد، تصریح کرد: روحانیت با شناخت بالا نسبت به توطئه‌های دشمن می‌تواند نقش مهمی در تقویت آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی ایفا کند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور مبلغان دینی با کمترین امکانات ممکن در مناطق محروم و روستایی جهاد فی سبیل الله است، خاطرنشان کرد: به طور حتم مجاهدت‌هایی که امروز مبلغان دینی در راه خدا انجام می‌دهند نزد خداوند متعال پاداش دنیوی و اخروی بسیاری خواهد داشت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تبلیغ دین در شرایط امروز جامعه کار بسیار سخت و مشکلی است، تصریح کرد: اما روحانیت همانند گذشته این رسالت مهم را عهده دار شده و بدون هیچ ادعا و خواسته‌ای به منصه ظهور رسانده است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات