۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۵۹۹۰۳۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

گام دوم انقلاب، آغاز ورود به دهه کمال است

گام دوم انقلاب، آغاز ورود به دهه کمال است
حجت الاسلام اروجی گفت: رهبری گام دوم انقلاب را برای ما ترسیم کردند و ۴۰ سالگی دوم انقلاب را که آغاز ورود به دهه کمال انقلاب است، شروع کردیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان حجت الاسلام رحمت الله اروجی سه شنبه شب در پنجمین همایش ''گلدان برای مادر›› ویژه میلاد فاطمه زهرا (س) تکریم مادران، خواهران و همسران شهدا که در هیات فاطمیه تکیه حاج عبدالله خان آران و بیدگل برگزار شد با تبریک میلاد با سعادت این بانوی بزرگ اسلام، گفت: ایثار و از خود گذشتگی یکی از درس های مهم فاطمه زهرا (س) است که در عمل به جامعه و بشریت و به ویژه به پیروان خودش داده است.

وی از ایثار و صبر به عنوان دو ویژگی بارز فاطمه زهرا (س) نام برد و اظهار داشت: خداوند در قرآن به بندگان خودش که در برابر سختی‌ها و مشکلات صبر می‌کنند وعده پاداش عظیم داده است.

حجت الاسلام اروجی در ادامه صبر و مقاومت بی بدیل و مثال زدنی مردم ایران را در جهان بی نظیر دانست و عنوان کرد: صبر و مقاومت ملت ایران در برابر مشکلات و سختی‌ها در حال نتیجه دادن و ثمر بخشی است.

وی ادامه داد: باید مراقب بود به واسطه مشکلات و کمبود‌ها و سختی‌ها کاری نکنیم که در جهت منافع دشمن و برنامه‌های دشمن باشد و ناخواسته مجری برنامه دشمن باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: همانگونه که فاطمه زهرا (س) شهیده دفاع از حریم ولایت بود ما پیروان فاطمه زهرا (س) باید در خط ولایت باشیم و نسبت به پاسداشت و حرمت خون شهدا وظیفه شناس باشیم.

حجت الاسلام اروجی گفت: رهبر معظم انقلاب و نایب امام زمان با آن بصیرتی که دارند گام دوم انقلاب را برای ما ترسیم کردند و ۴۰ سالگی دوم انقلاب را که ورود به دهه کمال انقلاب است را شروع کردیم.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن یک جنگ نرم فرهنگی عجیب و غریبی علیه داشته‌های حقیقی ما آغاز کرده است، افزود: دشمن امروز برخی از مفاهیم دقیق و تعالیم قرآن و اهل بیت (ع) را هوشمندانه جعل و مطالبی را که هیچ گونه پایه و اساس و بنیانی ندارند را ترویج می‌کند از این رو باید مراقب بود تا خدایی ناکرده اعتقادات ما دستخوش آسیب‌ها و تهدید‌ها نشده و خدشه‌ای به آن وارد نشود./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات