۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۵۹۹۰۹۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

شعار «مرگ بر آمریکا» دشمنان را با شکست رو به رو کرده است

شعار «مرگ بر آمریکا» دشمنان را با شکست رو به رو کرده است
امام جمعه بیرجند گفت: برخی انتظار دارند «مرگ بر آمریکا» گفته نشود اما همین شعارها دشمنان را با شکست رو به رو کرده و این شعارها کارآمد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در همایش توانمندسازی ارکان مساجد اظهار داشت: محیط مسجد باید یک محیط خدایی باشد و از این محیط به عنوان خانه خدا تعبیر می‌شود.

وی با بیان اینکه باید مساجد در تراز انقلاب اسلامی باشند، گفت: بسیاری از بدبختی‌های انسان از نفس او سرچشمه می‌گیرد و دشمن‌ترین دشمن انسان، نفس او است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر انسان دارای تزکیه باشند هیچگونه آسیب و گزندی به سراغش نمی‌آید، افزود: انسان با حضور در مسجد باید نفس خود را شستشو دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: مساجد باید مظهر حب و بغض باشند از این رو باید این موضوع به مردم آموزش داده و بر اساس آن هر کاری که انجام می‌دهند برای خدا باشد.

وی ادامه داد: برخی‌ها انتظار دارند که «مرگ بر آمریکا» گفته نشود اما همین شعارها دشمنان را با شکست روبرو کرده و این شعارها کارآمد هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در میان سایر کشورهای جهان طرفداران زیادی دارد و انقلاب اسلامی باید به محرومان و مستضعفان جهان صادر کنیم تا بتوانند خود را از دست ستمگران آزاد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی مسجد را مکان بصیرت و مبارزه با فرهنگ‌های بیگانه و ستمگران دانست و اظهار کرد: مساجد در تراز انقلاب باید در جنگ تمام عیار با استکبار جهانی قرار گیرند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات