۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۵۹۹۱۵۹
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه:

احیای قرآن از برکات انقلاب اسلامی ایران است

احیای قرآن از برکات انقلاب اسلامی ایران است
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه احیای قرآن و وجود با برکت ولایت فقیه را از جمله برکات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام علی رضایی بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از حفاظ فاطمی که با حضور حافظان کل قرآن کریم و خانواده معظم شهدا در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران طی چهل سال گذشته برکات و دستاورد‌های بی شماری داشته است.

وی احیای قرآن و وجود با برکت ولایت فقیه را از جمله برکات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: نعمت ولایت فقیه سبب شده روز به روز بر عزت و اقتدار اسلام و نظام اسلامی ایران افزوده شود ضمن اينكه  قرآن نيز در کشور احیا شده و روز به روز بر تعداد حافظان قرآن در کشور افزوده شده است.

حجت الاسلام رضایی به فضلیت حفظ قرآن به ویژه حفظ سوره یس و با استناد به حدیث نبوی اشاره کرد و اظهار داشت: حافظ قرآن هنگامی که وارد بهشت می‌شود به او گفته می‌شود بخوان و بالا برو و حافظ قرآن برای هر یک آیه‌ای که تلاوت می‌کند یک درجه در بهشت بالاتر می‌رود و تا به ۶ هزار و ۲۳۶ درجه که به تعداد آیات قرآن است می‌رسد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه همچنین حفظ قرآن را توفیق الهی دانست و با اشاره به اینکه خداوند نعمت خود را به حافظان کلام خودش تمام کرده است، گفت: حفظ قرآن که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است به تنهایی هدف نیست بلکه حفظ قرآن مقدمه تدبر در قرآن است و دستاورد تدبیر در قرآن نیز دوری از گناهان است.

وی کسب رتبه‌های نخست متوالی کشور طی سال‌های گذشته از سوی حافظ قرآن ‹‹جواد غفران نیا›› را قابل تأمل و تجلیل دانست و افزود: این حافظ جوان کل قرآن  در خاطرات خود هنگام دیدار با رهبر معظم انقلاب می‌ نويسد، بعد از تلاوت قرآن محضر رهبر معظم انقلاب از معظم تقاضای چفیه کردم و ایشان چفیه‌ای را که محرم از آن استفاده می‌کرد به همراه انگشتری خود را به من هدیه داد که بزرگترین هدیه‌ای است که در طول عمر خودم دریافت کرده ام و به آن افتخار می‌کنم.

حجت الاسلام رضایی تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) و ائمه معصومین (س) را رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه‌ها دانست و اظهار داشت: تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) در کنار یکدیگر سبب شده تا ملت مسلمان ایران بتوانند با مشکلات کنار آمده و در سخت‌ترین شرایط اقتصادی در مقابل دشمن مقاومت کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه همچنین به توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به نوجوانان و جوانان حافظ قرآن را يادآورد شد و گفت: اشتیاق دیدار رهبر معظم انقلاب در دیدار با حافظان نوجوان و جوان کشور نشان از اهمیت ویژه رهبری به جایگاه حافظان قرآن است.

لازم به ذکر است، همایش تجلیل از حفاظ فاطمی با حضور جمعی از خانواده‌های معزز شهدا و حافظان کل قرآن همره با تجلیل از بانوان حافظ قرآن در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت سپاه کاشان برگزارشد./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات