۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۵۹۹۳۳۵
خطیب جمعه ساری:

ایران اسلامی الگوی مبارزه با زیاده خواهان عالم است

ایران اسلامی الگوی مبارزه با زیاده خواهان عالم است
خطیب جمعه ساری گفت: ایران الگوی مبارزه با زیاده خواهان است و امروز بسیاری از کشورها با بهره گیری از رهنمودهای رهبری در برابر توطئه دشمنان ایستاده اند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی مرکز استان به شکست سیاست‌های آمریکا علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان این ملت فکر می‌کردند با فشار اقتصادی می‌توانند ملت ایران را تسلیم خود کنند.
 
حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که دشمن به صورت شبانه روزی تلاش می کند تا وحدت و همبستگی ملت ایران را خدشه دار کند، ادامه داد: امروز ایجاد تفرقه و اختلاف میان مردم و مسؤولان راهبرد اصلی دشمن است.
 
خطیب جمعه ساری از ایران اسلامی به عنوان الگوی مبارزه با زیاده خواهان در جهان یاد کرد و گفت: امروز بسیاری از کشورها با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در برابر توطئه دشمنان ایستاده اند.
 
وی همچنین به سفر رییس جمهور سوریه به کشورمان اشاره کرد و گفت: این سفر بازتاب بسیار زیادی در رسانه های خارجی داشته است.
 
خطیب جمعه ساری در ادامه سخنان خود با بیان این که ملت ایران از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز در معرض شدید‌ترین تحریم‌های دشمنان قرار دارند، افزود: تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی دشمنان هیچ گاه موجب عقب نشینی ملت ایران از مواضع اصولی و به حق خود نشده است.
 
وی با اشاره به این که دشمنان داخلی و خارجی ملت ایران خیلی تلاش کردند تا این مردم چهل سالگی این انقلاب را نبینند، تصریح کرد: اما بر خلاف تصور پوچ و توخالی همیشگی دشمنان، انقلاب اسلامی با اقتدار وارد دهه پنجم خود شد.
 
خطیب جمعه ساری با بیان این که دهه پنجم انقلاب به طور حتم دهه پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور در همه عرصه‌ها خواهد بود، بیان داشت: برای رسیدن به چنین جایگاهی همه بخش‌های کشور باید با وحدت و همبستگی در مسیر پیشرفت کشور گام بردارند.
 
وی در ادامه سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و با بیان این که مقام معظم رهبری در این بیانیه مهم مسیر پیشرفت کشور را به خوبی نشان دادند، خاطرنشان کرد: به طور حتم این بیانیه مهم گامی روشن و حرکتی رو به جلو برای بالندگی و پیشرفت کشور خواهد بود./950/پ202/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات