۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۵۹۹۵۲۲
حجت الاسلام روحانی:

بیانیه گام دوم ترسیم کننده آینده انقلاب است

بیانیه گام دوم ترسیم کننده آینده انقلاب است
استاد حوزه علمیه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب از آن جهت بسیار مهم و راهبردی است که رهبر معظم انقلاب در آن آینده انقلاب را ترسیم کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام یوسف روحانی امام جمعه مریانج صبح امروز در کلاس درس خود تببین بیانیه گام دوم انقلاب را بسیار با اهمیت دانست و گفت: این پیام از آن جهت بسیار مهم و راهبردی است که رهبر معظم انقلاب در آن آینده انقلاب را ترسیم کرده اند.

وی ادامه داد: بعد از انتشار این بیانیه همه کارشناسان حتی آنهایی که مخالف نظام مقدس اسلامی هستند هم در خصوص مقاصدی که حضرت آقا ترسیم کرده اند زبان تحسین و تمجید گشودند.

این استاد حوزه با بیان اینکه نه تنها مسؤولان بلکه مردم نیز در این نامه مورد خطاب قرار گرفته اند اظهار داشت: خود حضرت آقا فرمودند که بنده روی این بیانیه خیلی زحمت کشیده ام و انتظار دارم که مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: پس از این فرمایش رهبر معظم انقلاب حوزه های علمیه و دانشگاه ها باید بیانیه گام دوم انقلاب را در دستور کار خود قرار دهند و نکته به نکته آن را با دقت مطالعه کنند.

امام جمعه مریانج خاطر نشان کرد: گام دوم انقلاب ترسیم کننده آینده کشور است و ارائه راهکارهای اجرایی این نقشه بر عهده نهادهای علمی همچون حوزه و دانشگاه است.

وی محتوای کلی بیانیه را حمایت از آرمان های انقلاب عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم بیانیه حضرت آقا را در یک عبارت خلاصه کنیم به این مطلب می رسیم که ملت ما هیچ گاه دست از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی بر نخواهند داشت و تا همیشه درصدد پیاده کردن آن ها هستیم.

حجت الاسلام روحانی جوانان را نیروی محرکه حرکت به سمت جلو معرفی کرد و بیان داشت: هر حرکت سرنوشت ساز و اصلاحی که باید به نتیجه مورد انتظار برسد طبیعی است که توان لازم را طلب می کند و این نیروی زیاد نیز تنها در جوانان وجود دارد./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات