۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۵۹۹۵۵۵
از سوی منتخبان طلاب؛

کارگروه‌های علمی ـ پژوهشی در مدرسه امام خامنه‌ای اهواز تشکیل شد

کارگروه‌های علمی ـ پژوهشی در مدرسه امام خامنه‌ای اهواز تشکیل شد
حجت الاسلام بنی طریف از تشکیل کارگروه‌های علمی مدرسه امام خامنه‌ای اهواز برای فعالیت‌های علمی و پژوهشی خبر داد.
حجت الاسلام حکیم بنی طریف، معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از تشکیل کارگروه‌های علمی در نیمسال دوم تحصیلی خبر داد و گفت: در این کارگروه‌ها که از سوی منتخبان طلاب به صورت مرتب تدارک دیده شده بسیاری از برنامه‌های پژوهشی و علمی اجرایی می‌شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز افزود: فعلا یک کارگروه علمی با ۳ نماینده منتخب به فعالیت می‌پردازد و اجرای برنامه‌های پژوهشی و علمی پس از تأیید به وسیله منتخبان طلاب عملیاتی می شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در کارگروه به مباحث مبنایی علمی برای طلاب پرداخته می‌شود، خاطرنشان کرد: این کارگروه باید مباحث علمی را به مرحله اجرا درآورد تا از این طریق شیوه‌های پژوهشی و علمی مشخص شود.

حجت الاسلام بنی طریف به برگزاری جلسات متعدد برای جذب طلبه در سال تحصیلی جدید اشاره و اظهار داشت: قرار بر تشکیل تیمی از طلاب پایه دهم و یازدهم است تا علاقه‌مندان و نخبگان منطقه شناسایی و جذب شوند.

وی در پایان گفت: تعداد پذیرش شدگان برای سال تحصیلی جدید فعلا مشخص نشده است، اما قطعا پس از جمع بندی‌های لازم و در نظر گرفتن ظرفیت‌ها اعلام می‌شود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات