۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۶۰۰۲۸۶
امام جمعه موقت خرم آباد:

امنیت امروز مرهون خون شهدا است

امنیت امروز مرهون خون شهدا است
امام جمعه موقت خرم آباد بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: امنیت جامعه امرور مرهون خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، امام جمعه موقت خرم آباد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک حلول ماه رجب گفت: ماه رجب ماه راز و نیاز با خدا است.

وی با اشاره به روایتی از امام کاظم(ع) افزود: «رجب» نام نهری است در بهشت، از شیر سفیدتر و از عسل شیرین‌تر، هرکس در این ماه یک روز روزه بگیرد خداوند مرگ را از او می‌پوشاند.

امام جمعه موقت خرم آباد عنوان داشت: در روایتی از پیامبر(ص) آمده است که روزه گرفتن در ماه رجب موجب خشنودی بزرگ برای خداوند است و غضب خدا را دور می‌کند.

وی با تأکید بر بهره گرفتن در ماه رجب خاطرنشان کرد: در این ایام با ذکر گفتن، توجه به پروردگار، روزه داری و صدقه دادن خود را برای ورود به ماه شعبان و رمضان مهیا کنیم.

حجت الاسلام شمسی فر به ۲۲ اسفند ماه، هفته گرامیداشت شهدا و تأسیس بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: استقلال و آزادی ما توسط خون شهدا پاسداشت شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه امنیت و آسایش ما مرهون خون شهدا و ایثارگری ایثارگران است، اظهار داشت: باید حرمت شهدا را نگه داریم و راه شهدا را ادامه دهیم، مبادا زیر دین خون شهدا بمانیم.

امام جمعه موقت خرم آباد بر ضرورت ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: در این زمینه باید برنامه ریزی کنیم و در تبلیغ ارزش‌های دینی برنامه ریزی داشته باشیم.

تشییع پیکر دو شهید گمنام در لرستان

حجت الاسلام شمسی فر با بیان اینکه روز یک شنبه پیکر دو شهید گمنام در استان تشییع می شود، عنوان کرد: با حضور خود در این مراسم قدردان رشادت‌های شهدای گرانقدر باشیم.

ولایت کلید اصول اسلام است

وی با تبریک ولادت امام محمدباقر(ع) بیان داشت: از امام محمدباقر(ع) نقل شده است که اسلام بر پنج پایه است، نماز، زکات، حج، روزه و ولایت و ولایت کلید و راهنمای دیگر اصول اسلام است./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات