۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۶۰۰۴۰۱
مدیر حوزه علمیه لرستان مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت حوزه در تربیت نسلی انقلابی

ضرورت استفاده از ظرفیت حوزه در تربیت نسلی انقلابی
مدیر حوزه علمیه لرستان به رسالت آموزش و پرورش در تربیت نسل دانش آموزان اشاره کرد و گفت: در این راستا باید از ظرفیت تبلیغی حوزه بهره مند شد.

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش اشاره کرد و بیان داشت: در راستای فعالیت این کمیته زمینه حضور مبلغان در مدارس آموزش و پرورش فراهم است.

وی به نقش آموزش و پرورش در تربیت نسل امروز اشاره کرد و عنوان داشت: همکاری حوزه و آموزش و پرورش در زمینه موفقیت این رسالت خطیر غیرقابل انکار است.

حجت الاسلام میناپور هدف از اعزام مبلغان به مدارس را تربیت نسلی انقلابی عنوان کرد و افزود: حضور مبلغان به منظور تقویت بنیه دینی، اعتقادی و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه ضروری است.

مدیر حوزه علمیه لرستان به شبهات دینی و دسیسه های دشمن در قالب طرح های مختلف برای به گمراهی کشاندن نوجوانان و جوانان و ضربه زدن به ارزش ها و اعتقادات اشاره کرد و گفت: حضور مبلغان بین نسل امروز لازمه خنثی سازی توطئه های دشمن است.

وی خاطرنشان کرد: مبلغان اعزامی در مدارس مجهز به علم روز بوده و همواره با سعه صدر، اخلاق نیکو با دانش آموزان رابطه برقرار می کنند، اخلاق مبلغ امری ضروری برای جذب دانش آموزان و نتیجه بخشی فعالیت مبلغان است.

حجت الاسلام میناپور بر ضرورت حضور مبلغان در مدارس ابتدایی تأکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت حوزه علمیه در تربیت نسلی انقلابی و جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی ضروری است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات