۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۶۰۰۷۴۱
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:

بی توجهی به آینده مشکلات بسیاری را به همراه دارد

بی توجهی به آینده مشکلات بسیاری را به همراه دارد
آیت الله طه محمدی گفت: نباید از آینده غافل شویم و باید در خصوص این که سال های آینده وضع ما چه طور خواهد بود کارهای اساسی انجام دهیم در غیر این صورت شاهد ضرر خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان عصر امروز در دیدار با جمعی از طلاب همدانی که برای قدردانی از از خدمات وی به دفتر نماینده ولی فقیه آمده بودند با تشکر از حضور علما و طلاب همدانی تصریح کرد: بنده قدردان حضور شما هستم و لازم به ذکر است که بنده هر کاری که انجام داده ام وظیفه بوده است و دینی بر گردن کسی ندارم.

وی با تاکید بر توجه به آینده خاطر نشان کرد: نباید از آینده غافل شویم و باید در خصوص این که سال های آینده وضع ما چه طور خواهد بود کارهای اساسی انجام دهیم در غیر این صورت شاهد ضرر و زیان زیادی خواهیم بود.

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: اگر به شرایط زمان عالم باشیم اشتباهاتی به وجود نخواهد آمد چرا که در این صورت ضعف هایی که در وجود هر یک از ما وجود دارد را شناسایی و از ضربات جبران ناپذیر آینده جلوگیری خواهیم کرد.

وی طلاب را به آمادگی در همه ابعاد دعوت کرد و گفت: در زمان جنگ نیازمند آمادگی رزمی بودیم اما امروز باید شرایط دنیا و جامعه مان را ببینیم که چه طور می توانیم خومان را بسازیم تا از گزند دشمن در امان باشیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: یک زمان مردم آنقدر بی ریا بودند که با کوچکترین ذکر مصیبت یک طلبه با تمام وجود گریه می کردند اما امروز شرایط بسیار سخت است و این کار چند برابر را طلب می کند.

وی با اشاره به سختی کار امامت جمعه تاکید کرد: بنده دلم برای حجت الاسلام والمسلمین شعبانی واقعا می سوزد چرا که امکانات بسیار کم و توقعات بسیار بالا است.

آیت الله طه محمدی در پایان با تاکید بر این که باید قابلیت حوزه را به رخ جامعه بکشیم اظهار داشت: خداوند عذاب سروش را زیاد کند که پایه گذار این تفکر بود که حوزه مقلد پرور است و مطهری و بهشتی در حوزه استثنا بودند و این تفکر را گسترش داد در حالی که خروجی حوزه ها باید همانند شهید مطهری ها باشد./979/پ210/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات