۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۶۰۰۸۰۵
به ریاست آیت الله جنتی؛

ششمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری آغاز شد

ششمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری آغاز شد
ششمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم لحظاتی قبل به ریاست آیت الله احمد جنتی آغاز شد.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، ششمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم لحظاتی قبل به ریاست آیت الله احمد جنتی و با حضور اعضای این مجلس در محل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

گفتنی است بر اساس برنامه از پیش اعلام شده قرار است آیت الله احمد جنتی به عنوان سخنران افتتاحیه این اجلاسیه به ایراد نطق بپردازد.

طبق روال مرسوم اجلاسیه‌های مجلس خبرگان رهبری اعضای این مجلس در دو روز کاری و در چهار جلسه مجزا در محل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی حضور خواهند داشت و در مجموع ۱۶ ناطق نیز در این دو روز سخرانی خواهند کرد.

پیش از این آیت الله احمد خاتمی سخنگوی مجلس خبرگان رهبری در نشستی رسانه‌ای در شهر قم، اعلام کرد: در دو روز برگزاری اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری به مسائلی همچون بیانیه «گام دوم انقلاب»، بررسی «مشکلات معیشتی مردم؛ عوامل و راهکارها»، «انتخاب نایب رییس جدید» به دلیل ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی و موضوعات روز جامعه، پرداخته خواهد شد و وزیر اقتصاد مهمان ویژه این اجلاس خواهد بود.

لازم به ذکر است اعضای مجلس خبرگان رهبری صبح روز پنجشنبه ۲۳ اسفندماه با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد و پس از آن به دیدار رهبر معظم انقلاب خواهند رفت و از رهنمودهای ایشان بهره مند می شوند./۸۵۶/پ201/ق
ارسال نظرات