۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۶۰۰۹۵۶
مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم:

برگزاری جشنواره چله سرو در قم نمود ویژه ای داشت

برگزاری جشنواره چله سرو در قم نمود ویژه ای داشت
مقیمی با اشاره به برگزاری جشنواره چله سرو در قم در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از نقش ویژه رسانه ها در نظارت بر عملکرد درست مدیران جامعه قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر استان قم شامگاه سه شنبه در سالن همایش های بین المللی شهرداری قم برگزار شد.

ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در این همایش با اشاره به فعالیت های گسترده سازمان بسیج رسانه استان قم در جهت برگزاری این جشنواره تأکید کرد: برای مجموعه فرهنگی و هنری شهرداری افتخاری است که بتوانیم با رسانه های مختلف استان قم همکاری داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم افزود: ما عقیده داریم که رسانه ها چشم بینا و ناظر جامعه و همین طور چشم بصیر بر شیوه عملکرد مدیران هستند، از این رو حرکت درست رسانه ها می‌ تواند در برنامه ریزی های مختلف کشور به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی کمک شایانی بکند.

وی با تأکید بر این که رسانه های مکتوب و غیر مکتوب زبانی رسا و گویا دارند، گفت: ما از مشارکت گسترده رسانه های استان قم برای رونق بیشتر این جشنواره تشکر داریم و همچنین از تلاش های گسترده برای برپایی جشنواره چله سرو در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز کمال تقدیر و تشکر را داریم.

مقیمی اضافه کرد: با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم از اسفند سال 96 جلساتی را با مسئولان فرهنگی استان برگزار کرده و بنا بر این شد که با تعریف برنامه‌های مختلف هنری، فرهنگی و ورزشی، مردم در جشنواره چله سبز مشارکت داده شوند.

وی در ادامه در خصوص برگزاری جشن‌های چله سرو توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اظهار کرد: برگزاری این جشنواره در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یک فعالیت جدید و پررنگی بود که حتی از بیرون از استان قم تماس‌هایی در این باره صورت گرفت؛ این برنامه نیز بخشی از همان جشنواره چله سرو به شمار می رود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم یکی دیگر از برنامه های جشنواره چله سرو را در راستای معرفی ۴۰ مسجد شاخص در انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: مساجد در روند پیروزی انقلاب اسلامی نقش پایگاه تجمع مردم و نوعی جایگاهی برای حضور دوست‌داران انقلاب را داشت و به همین خاطر به دنبال این بودیم که در قالب جشنواره چله سرو مساجد شاخصی که در سطح کشور در انقلاب نقش داشته‌اند معرفی کنیم./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات