۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۰۱۸۳۹
حجت الاسلام عباسی خبر داد؛

راه اندازی پویش #من حضرت ابوطالب را دوست دارم با قرعه کشی کربلای معلا

راه اندازی پویش #من حضرت ابوطالب را دوست دارم با قرعه کشی کربلای معلا
مسؤول موسسه پژوهشی رسانه ای ذوالفقار از راه اندازی پویش "#من_حضرت_ابوطالب را_دوست_دارم" خبر داد و شرایط شرکت کاربران فضای مجازی در قرعه کشی کربلای این پویش را تشریح کرد.

حجت الاسلام حبیب عباسی مسؤول موسسه پژوهشی رسانه ای ذوالفقار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از راه اندازی پویش "#من_حضرت_ابوطالب_علیه_السلام_را_دوست_دارم" خبر داد و شرایط شرکت کاربران فضای مجازی در قرعه کشی کربلای این پویش را تشریح کرد.

وی با اشاره به جایگاه حضرت ابوطالب افزود: با توجه به عظمت شخصیت و جایگاه حضرت ابوطالب و فداکاری‌های ایشان در تثبیت و رشد اسلام و حمایت‌های ایشان از نبی مکرم اسلام(ص) و ۴۲سال کفالت و همراهی از رسول‌خدا پویشی با عنوان #من_حضرت_ابوطالب_علیه_السلام_را_دوست_دارم راه‌اندازی شده است.

مدیر گروه نقد وهابیت مرکز تخصصی کلام و ادیان اظهار داشت: در این پویش مؤمنان ن و دوستداران اهل‌بیت(ع) تلاش می‌کنند تا با مطالعه کتب و مقالات و روایات پیرامون این شخصیت نورانی و برگزاری مراسم در روزهای پایانی ماه رجب با ابعاد وجودی ایشان آشنا شده و ایشان را الگو قرار دهند.

وی ادامه داد: در این راستا با حمایت بانیان خیر یکی از کاربرانی که در راستای شناخت و نشر معارف اهل‌بیت(ع) پیرامون حضرت ابوطالب اقدام کند به نمایندگی از سایر مؤمنان عازم سفر معنوی عتبات عالیات خواهد شد.

حجت الاسلام عباسی ابراز داشت: کاربران فضای مجازی می‌توانند با ارسال عکس از یکی از طرح های این پویش به ادمین کانال تلگرامی حضرت ابوطالب(ع) تا تاریخ ۱۷فروردین سال ۱۳۹۸ در این مسابقه شرکت کنند.

وی با اشاره به طرح های پویش حضرت ابوطالب، فعالیت در فضای مجازی در جهت نشر معارف اهل بیت(ع) و آشنایی با جایگاه حضرت ابوطالب، برگزاری مراسم برای جضرت ابوطالب، ارسال شعر، دلنوشته و مطالب علمی و شرکت در مسابقه معارفی با موضوع شخصیت و فضائل حضرت ابوطالب را از طرح های این پویش عنوان کرد.

استاد حوزه علمیه درباره جزئیات طرح مسابقه معارفی با موضوع شخصیت و فضائل حضرت ابوطالب خاطرنشان کرد: در این طرح کاربران می توانند با دیدن یک کلیپ ۲۵دقیقه‌ای درباره فضائل و شخصیت حضرت ابوطالب(ع) به سوالات مسابقه در ربات تلگرامی مخصوص پاسخ دهند و یک نفر از کسانی که بالاترین امتیاز را در مسابقه به دست آورد به قید قرعه عازم سفر عتبات خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مستند تلویزیونی همزمان با پخش از شبکه دو سیما در فضای مجازی بارگزاری و در اختیار عزیزان قرار خواهد گرفت و مهلت شرکت در آزمون تا ۲۵فروردین خواهد بود و نیمه شعبان مصادف با زادروز میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) قرعه کشی انجام خواهد شد.

گفتنی است، مخاطبان و کاربران فضای مجازی می توانند برای اطلاع بیشتر از جزئیات مسابقات و طرح های این پویش به کانال abotaleb110@ مراجعه کنند.

محمد قمین
ارسال نظرات