۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۶۰۱۹۰۰
رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان:

۷ تن ارزاق از کاشان برای سیل زدگان لرستان ارسال شد

۷ تن ارزاق از کاشان برای سیل زدگان لرستان ارسال شد
رییس اداره اوفاف و امور خیریه کاشان از ارسال محموله ۷ تنی ارزاق از محل موقوفات کاشان برای سیل زدگان استان لرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان حجت الاسلام اصغر توسلی بعد از ظهر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: محموله هفت تنی ارزاق به ارزش چهارصد میلیون ریال از محل موقوفات منطبق شهرستان کاشان برای سیل زدگان استان لرستان ارسال شد.

وی افزود: با توجه به بارش‌های اخیر و نزول رحمت الهی در سرتاسر ایران و با عنایت به بروز سیل و طغیان رودخانه‌ها در برخی مناطق ایران خصوصا استان‌های گلستان و لرستان که منجر به بی خانمان شدن هموطنان عزیزمان شده و از آنجایی که واقعیت خیراندیش همیشه موقوفات را برای رفع مشکلات مردم و بازشدن گره از کار‌های مردم قرار داده اند از محل موقوفات منطبق کاشان محموله هفت تنی ارزاق برای استفاده سیل زدگان استان لرستان ارسال شد.

حجت الاسلام توسلی، ارزش این محموله را که شامل برنج، ماکارونی، شکر و سایر اقلام ضروری برای تغذیه سیل زدگان بوده را چهارصد میلیون ریال اعلام کرد.

وی یادآور شد: ارسال این محموله‌ها در سرتاسر کشور نه تنها سبب رفع نیاز سیل زدگان و کاهش رنج آنان می‌شود بلکه حس نوع دوستی و محبت را در میان مردم ایران اسلامی نشان می‌دهد.

به گفته وی در شب عید نوروز نیز از محل موقوفات مرتبط حدود دو تن برنج برابر نیات واقفین خیراندیش با عنوان برنج شب عید در روستا‌های ارمک، مرق، جوشقان، استرک توزیع شد./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات