۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۰۱۹۵۵
آیت الله نوری همدانی:

دولت و ملت تا پایان مشکلات درکنار سیل زدگان باشند|دولت خسارات را پرداخت کند

دولت و ملت تا پایان مشکلات درکنار سیل زدگان باشند|دولت خسارات را پرداخت کند
حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر استمرار یاری مردم به سیل زدگان تا پایان مشکلات تأکید کرد که دولت با پرداخت سریع خسارت ها سبب کاهش آلام سیل زدگان شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در ابتدای درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به حادثه سیل اخیر در کشور گفت: قرآن کریم تاکید می فرماید هیچ کس از امتحان الهی مستثنی نیست و همه در معرض امتحان هستیم.

وی افزود: جریان سیل احیر هم برای همه ما یک امتحان بود و مردم سیل زده با صبر و استقامت باید این امتحان را تحمل کنند، البته خسارت و مصیبت خیلی سنگین است ولی ان شاءالله با صبر و تحمل و با همکاری این مشکل حل می شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی تأکید کرد: مردم غیر سیل زده هم در معرض امتحان هستند و باید به هر طریق ممکن در حد توان به سیل زدگان کمک کنند.

وی ادامه داد: ما هم در حد خودمان کمک کردیم و خواهیم کرد اما باید همه با هم به میدان بیایم تا مشکلات هموطنان عزیز حل شود و خوشبختانه کمیته امداد و هلال احمر مشغول جمع آوری کمک های مردمی هستند.

این مرجع تقلید مسؤولانی که در تلاش هستند باید به کار خود شدت دهند و با مدیریت متمرکز و وحدت کار، کمک رسانی را انجام دهند، دولت هم باید هرچه سریعتر خسارت ها را برآورد و جبران کند تا تسکینی بر درد و رنج و غم این عزیزان باشد.

محمد قمین
ارسال نظرات