۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۶۰۲۱۳۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

تحقق شعار سال نیازمند مدیریت جهادی و تفکر انقلابی است

تحقق شعار سال نیازمند مدیریت جهادی و تفکر انقلابی است
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید، گفت: تحقق شعار سال نیازمند مدیریت جهادی و تفکر انقلابی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امشب در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان نکا به اهمیت نامگذاری امسال اشاره کرد و گفت: باید همه توان بخش‌های مختلف کشور به منظور تحقق شعار سال به کار گرفته شود.
 
وی با بیان این که نامگذاری هر ساله رهبر معظم انقلاب دارای فلسله خاصی است، افزود: با توجه به شرایطی که امروز از لحاظ اقتصادی در آن قرار داریم مقام معظم رهبری با این انتخاب خود مسیر حرکت کشور را در سال جدید مشخص کردند.
 
حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که رونق تولید به طور حتم موجب رشد و شکوفایی اقتصادی کشور می‌شود، خاطرنشان کرد: حمایت از تولید داخلی یک جهش خاصی در اقتصاد کشور ایجاد خواهد کرد.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که رونق تولید از رکود اقتصاد در کشور جلوگیری خواهد کرد، گفت: توجه به تولید داخل به طور یکی از بهترین راه‌های موتور محرکه رشد اقتصادی در کشور خواهد بود.
 
امام جمعه نکا با اشاره به این که امروز مردم ما انتظار دارند مسؤولان شعار را کنار بگذارند و در مقام عمل انجام وظیفه کنند، بیان داشت: در شرایطی که دشمنان همه توان خود را برای ایجاد یک بحران اقتصادی درکشورمان به کار گرفتند، حمایت از ظرفیت و تولید داخلی بهترین راه برون رفت از مشکلات فعلی است.
 
حجت الاسلام لائینی با بیان این که دشمن در طی سال‌های اخیر همواره تلاش کرده با فشار اقتصادی و تبلیغات دروغین در جامعه، یأس و ناامیدی را در کشور تبلیغ کند، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از مسؤولان نیز با عملکرد نادرست خود دشمن را در تحقق اهدافشان همراهی کردند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مدیریت در هر سطوحی از کشور باید جهادی و انقلابی باشد، بیان داشت: در همین سیل اخیر مدیریت جهادی و تفکر انقلابی موجب شد از بحران عبور کنیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه برخی‌ها در این کشور همواره دلباخته غرب بوده اند، افزود: علیرغم بدعهدی و فریبکاری غرب، اما این افراد همچنان فکر می‌کنند که کشور‌های اروپایی دوست ملت ایران هستند و می‌توان به حمایت آن‌ها حساب باز کرد این در حالی است که امروز بهترین راه عبور از مشکلات توجه به توان داخلی است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات