۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۶۰۲۲۳۷
امام جمعه زاغه:

رونق تولید مانع به ثمر رسیدن تهدید دشمن می شود

رونق تولید مانع به ثمر رسیدن تهدید دشمن می شود
امام جمعه شهرستان زاغه رونق تولید را کلید اساسی برای رونق اقتصادی عنوان کرد و گفت: این مهم مانع به ثمر رسیدن تهدید دشمن می شود.

حجت الاسلام محمود زینی وندیان، امام جمعه شهرستان زاغه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نام گذاری شعار سال بیان داشت: رهبری در پیام امسال کلیدی ترین مسأله برای رونق اقتصادی کشور را مطرح کرده است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و بیکاری افزود: رونق تولید امری ضروری برای رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال است.

حجت الاسلام زینی وندیان خاطرنشان کرد: اگر تولید در کشور رونق یابد و مشکلات بیکاری و اقتصادی و معیشتی برطرف شود، تهدید دشمن نمی تواند به ثمر برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه اقتصاد و رونق تولید مهم ترین مسأله در سطح کلان است، عنوان داشت: برای رونق تولید باید کارخانجات ریز و درشت را فعال کرد، فعال کردن کارخانجات کوچک موجب می شود حجم عظیمی از تولید رونق پیدا کند.

امام جمعه شهرستان زاغه اظهار داشت: برای تحقق شعار سال باید تولید را جدی بگیریم و تولید کالای ایرانی را در دستور کار قرار دهند و تولیدات داخلی باید مورد حمایت جدی قرار گیرند.

 حجت الاسلام زینی وندیان یادآور شد: باید از واردات بی رویه جلوگیری شود و با فرهنگ سازی در مصرف کالای ایرانی از تولیدات داخلی حمایت شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات