۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۶۰۲۲۳۸
حجت الاسلام اریکه خبر داد؛

اعزام گروه‌های جهادی برای ترمیم سیل بند‌ها و توزیع هدایای مردمی

اعزام گروه‌های جهادی برای ترمیم سیل بند‌ها و توزیع هدایای مردمی
حجت الاسلام اریکه از اعزام گروه‌های جهادی برای ترمیم سیل بند‌ها و توزیع اقلام ارسالی مردم خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام دانیال اریکه، سخنگوی ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران عنوان داشت: از آغاز تأسیس ستاد به دستور آیت الله موسوی جزایری و برنامه ریزی برای جمع آوری کمک‌های مردمی شاهد موج کمک‌های مردمی و پشتیبانی‌های معنوی و مادی اساتید دانشگاه ها، طلاب حوزه علمیه، اقشار مختلف مردم و اعلام آمادگی شان بودیم.

سخنگوی ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان اظهار داشت: آیت الله موسوی جزایری راه حل برون رفت از مشکل دامنگیر استان را مدال اربعین برشمرد و امروزه شاهد هستیم که مساجد شهرستان اهواز و هیأت عزاداری، آشپزخانه‌های خود را فعال کرده و مشغول کمک رسانی به مناطق سیل زده هستند.

حجت الاسلام اریکه با دعوت از اهوازی‌ها برای یاری ستاد جهت خدمت رسانی به سیل زدگان گفت: مردم مثل همیشه یاریگر باشند تا دل‌های شکسته را شاد کنیم؛ در این رابطه امام حسینی ها، امام زمانی‌ها و امام رضایی‌ها پای کار آمده تا بگویند پای کنار خوزستان ایستادیم.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های فرهنگی و تبلیغی ستاد در همه کمپ‌ها حضور پیدا کردند، تصریح کرد: گروه‌های جهادی طلاب و دانشجویان برای ترمیم سیل بند‌ها در شهرستان حمیدیه، زرگان و کارون حضور پیدا کرده و یک سری از اقلام ارسالی هم استانی‌ها را توزیع کردند.

سخنگوی ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان با بیان اینکه همه کمک‌های صورت گرفته به ستاد از درون استان است، خاطرنشان کرد: یک گروه تبلیغی جهادی نیز امروز به شهرستان شیبان برای ترمیم سیل بند‌ها اعزام شد. /۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات