۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۰۲۴۴۶
حجت الاسلام روشن:

آرم سپاه در سینه و فکر ما قرار دارد

آرم سپاه در سینه و فکر ما قرار دارد
مسؤول دفتر نمايندگی بعثه رهبری در حج و زيارت لرستان گفت: آرم سپاه در سینه و فکر ما است، آن را بر قلب خود می‌زنیم و می‌گوییم روحانی ما، بازاری ما و ارتشی ما سپاهی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمدمهدی روشن، مسؤول دفتر نمايندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زيارت لرستان، صبح امروز در مراسم بزرگداشت مقام شهید صیاد شیرازی که در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، گفت: آرم سپاه در سینه و فکر ما قرار دارد.

وی بیان داشت: آرم سپاه را بر قلب خود می‌زنیم و می‌گوییم روحانی ما، بازاری ما و ارتشی ما سپاهی هستند.

حجت الاسلام روشن با اشاره به توطئه های دشمن در برابر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن بداند ارتشی ما سپاهی و سپاهی ما ارتشی است.

تکریم مقام شهید صیاد شیرازی به جهت بُعد اسلامی و معنوی ایشان است

مسؤول دفتر نمايندگی بعثه رهبری در حج و زيارت لرستان عنوان کرد: سال‌ها از شهادت صیاد شیرازی می‌گذرد اما همواره یاد او گرامی داشته می‌شود.

وی با بیان اینکه تکریم مقام شهید صیاد شیرازی به جهت بُعد اسلامی و معنوی ایشان بود، افزود: صیاد شیرازی در آمریکا تحصیل و زندگی کرد اما هیچ‌گاه اعتقادات خود را از دست نداد.

حجت الاسلام روشن خاطرنشان کرد: صیاد شیرازی در تمام دوران خدمت خود را نباخت و همواره مقید به دستورات اسلام بود.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت های صیاد شیرازی در بحران‌های رزم و رزمندگی یادآور شد: صیاد شیرازی در عملیات فتح‌المبین با تمام توان و دید وسیع جبهه‌های درگیر عملیات را با صبر و تدبیر اداره می‌کرد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات