۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۶۰۳۲۳۷
حجت الاسلام مینایی:

سپاه حافظ آرمان های انقلاب است

سپاه حافظ آرمان های انقلاب است
امام جمعه مهاجران گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از ارگان هایی که از روز اول حافظ انقلاب بوده و هست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد.

حجت الاسلام مهدی مینایی از اساتید حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سپاه پاسداران را خاری در چشم دشمنان انقلاب دانست و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از ارگان هایی که از روز اول حافظ انقلاب بوده و هست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد.

وی افزود: در طول چهل سال گذشته نیز حوادث و اتفاقات مختلف نشان داده است دشمنان جمهوری اسلامی، نتوانسته اند به اهدافشان برسند و حتی با هزینه های زیادی که انجام داده اند بازهم شاهد شکست مفتضحانه استکبار بوده ایم.

امام جمعه مهاجران کینه آمریکا از سپاه را به خاطر شکست های آنها در منطقه عنوان کرد و گفت: سپاه با حضور همه جانبه توانست در جنگ با تروریست جهانی، اهداف نهان آمریکا را آشکار کند و چهره واقعی آمریکا و صهیونیست را برای جهانیان مشخص کرد.

وی تصریح کرد: همه می دانند که امروز حق با چه کسی و چه نهادی است و حمایت آمریکا از جنایات مختلفی که در سراسر دنیا اتفاق می افتد قابل چشم پوشی و نادیده گرفتن نیست.

حجت الاسلام مینایی با بیان این که آمریکا رو به افول است اظهار داشت: این اقدامات امریکا را باید دست و پا زدن های آخر آنها تعبیر کرد و توجیهی است برای شکست های خود و دلگرمی برای رژیم جنایتکار صهیونیستی باشد.

وی یادآور شد: سپاه پاسداران یک نهاد مردمی است که فرماندهان و کادر آن از بین مردم انتخاب شده است و از روز اول شکل گیری به دنبال حفاظت از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بوده و هست.

این استاد حوزه با تقدیر از مردم و مسوولان در حمایت از سپاه پاسداران تاکید کرد: پویش اخیری که همه با پوشیدن لباس مقدس پاسداری حمایت خود را از سپاه نشان دادند جای تقدیر و تشکر دارد و پیام آن به آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی آن است که همه ملت ما سپاهی هستند.

وی به وظیفه مسوولان در قبال برخورد با آمریکا اشاره کرد و گفت: اقدامات شعاری در حمایت از سپاه مناسب است اما مسوولان باید در عمل هم این نهاد انقلابی که در تمام عرصه ها حماسه آفریده را تقویت کنند و از بیان صحبت هایی که باعث تضعیف سپاه می شود دوری کنند./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات