۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۰۳۶۲۸
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور:

۱۸ هزار سیل‌زده در اردوگاه‌های راهیان نور اسکان یافته‌اند

۱۸ هزار سیل‌زده در اردوگاه‌های راهیان نور اسکان یافته‌اند
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت: الآن تنها در استان خوزستان بیش از ۱۸ هزار نفر از مردم سیل‌زده در اردوگاه‌های راهیان نور اسکان یافته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، سردار بهمن کارگر، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور، امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به افزایش شمار شرکت‌کنندگان در اردوهای راهیان نور، اظهار کرد: در سال گذشته در حوزه راهیان نور توفیقات خوبی داشتیم.

وی افزود: در سال گذشته بیش از هفت میلیون نفر به اردوهای راهیان نور رفته و از مناطق دفاع مقدس در استان‌های غرب و جنوب کشور بازدید کردند.

سردار کارگر با اشاره به اینکه در ایام نوروز امسال هم بیش از یک‌میلیون و 300 هزار نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند، خاطرنشان کرد: قریب به 50 درصد این افراد با ماشین شخصی به مناطق عملیاتی آمده بودند و بسیاری هم با کرایه کردن اتوبوس‌های شخصی در این اردو شرکت کرده بودند.

وی ادامه داد: همچنین نزدیک به 30 درصد از هفت میلیون نفری که پارسال به مناطق عملیاتی سابق جنوب و غرب کشور سفر کرده بودند با ماشین شخصی به این سفر آمده بودند.

سردار کارگر همچنین با اشاره به خدمات‌رسانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به سیل‌زدگان، اظهار کرد: امسال در جریان سیل‌های اخیر اعلام کردیم می‌توانیم تنها در استان خوزستان 150 هزار نفر را در اردوگاه‌ها و یادمان‌های راهیان نور اسکان داده و 250 هزار وعده غذا در اختیار بگذاریم.

وی ادامه داد: برای سایر استان‌ها هم اعلام کردیم می‌توانیم 50 هزار نفر را اسکان داده و 50 هزار وعده غذایی ارائه دهیم؛ به‌گونه‌ای که درمجموع پنج استان جنوب و غرب کشور امکان 200 هزار اسکان و ارائه 300 هزار وعده غذایی را اعلام کردیم.

سردار کارگر گفت: الآن بیش از 18 هزار نفر از مردم خوزستان در اردوگاه‌های راهیان نور اسکان یافته‌اند و ما میزبان آن‌ها هستیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات