۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۶۰۳۹۱۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

پاسداری از انقلاب اسلامی در برابر توطئه های دشمنان وظیفه سپاه است

پاسداری از انقلاب اسلامی در برابر توطئه های دشمنان وظیفه سپاه است
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به توطئه استکبار و تروریستی خواندن سپاه، گفت: این اقدام پرده برداشتن از چهره استکبار بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر امروز در دیدار فرماندهان و کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: سپاه پاسداران در عرصه های مختلف و مسؤولیت هایی که بر دوش دارد همواره نقش آفرینی می کند.

وی با اشاره به نقش سپاه در دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: در آن دوران سپاه پرچمدار بود و با کمک بسیج و سایر نیروهای مسلح جنگ را ظفرمندانه اداره کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با یادآوری به اینکه سپاه پاسداران در دوران سازندگی کارهای بزرگ اقتصادی را به نتیجه رساند، خاطرنشان کرد: امروز نیز شاهد خدمات سپاه پاسداران در عرصه‌های گوناگون به ویژه امداد رسانی در سیل اخیر بودیم.

وی سپاه را مایه خیر و برکت در کشور دانست و گفت: سپاه زمینه عبور انقلاب و نظام را از شدیدترین طوفان‌ها و مصائب فراهم ساخته است.

سپاه پاسداران در پاسداری از انقلاب نقش آفرین است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به نقش آفرینی سپاه در برابر هر تهدیدی که متوجه انقلاب شود، بیان کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان از وظایفی بوده که سپاه در انجام آن به خوبی نقش آفرین بوده است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات