۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۶۰۴۰۶۷
حجت الاسلام شمسی فر:

خرید و مصرف تولیدات داخلی در رونق تولید مؤثر است

خرید و مصرف تولیدات داخلی در رونق تولید مؤثر است
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد بر ضرورت حمایت از تولیدات داخلی برای رونق تولید تأکید کرد و گفت: خرید و مصرف تولید داخلی در رونق تولید مؤثر است.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نام گذاری شعار سال از سوی رهبری بیان داشت: این نام گذاری مرهون مطالعه، فکر و نیاز جامعه و کشور است.

وی با بیان اینکه اگر شعار از طرف مسؤولان و مردم جدی گرفته شود، بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می شود، افزود: رفع مشکلات بیکاری و معیشتی و گرانی در جامعه مرهون تحقق شعار سال است.

حجت الاسلام شمسی فر با تأکید بر اینکه شعار سال باید در مقام عمل و به دور از شعار عملی شود، خاطرنشان کرد: اگر کشور در زمینه تولید موفق باشد زمینه اشتغال برطرف می شود و مشکل بیکاری و ازدواج جوانان برطرف می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: مسؤولان و مردم با حمایت کردن از تولیدات داخلی می توانند در رونق تولید نقش آفرینی کنند و تولید کنندگان داخلی در کنار حمایت مالی به حمایت معنوی نیاز دارند و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد بر ضرورت فرهنگ سازی در زمینه حمایت و مصرف تولیدات داخلی تأکید کرد و اظهار داشت: مردم باید بدانند اگر جامعه ای پویا و موفق می خواهند باید از تولیدات داخلی حمایت کنند و این حمایت با مصرف تولید داخلی صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: خرید و مصرف تولید داخلی مورد تشویق و حمایت تولید کننده قرار می گیرد و این مهم در رونق کار تولیدکنندگان نقش آفرین است.

حجت الاسلام شمسی فر تصریح کرد: با خرید و مصرف کالای ایرانی و فرهنگ سازی اینکه خرید کالای خارجی ضدارزش است، می توان در ارتقای کمی و کیفی تولیدات ایفای نقش کرد و با رونق تولید و حفظ جامعه ای پویا می توان مشکلات و معضلات اجتماعی را نیز برطرف کرد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی جوانی بیکار باشد بسیاری از مشکلات دامن گیر جوان خواهد شد و معضلات و آسیب های اجتماعی بیشتر می شود و با فراهم ساختن زمینه اشتغال جوانان جلوی معضلات گرفته می شود و جامعه به سمت رشد و پیشرفت هدایت می شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات