۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۶۰۴۰۶۹
حجت الاسلام میناپور:

همراهی همسر رمز موفقیت طلبه و به نتیجه رساندن زحمات تبلیغی است

همراهی همسر رمز موفقیت طلبه و به نتیجه رساندن زحمات تبلیغی است
مدیر حوزه علمیه لرستان به نقش همسر در موفقیت طلبه اشاره کرد و گفت: همراهی همسر رمز موفقیت طلبه و به نتیجه رساندن زحمات تبلیغی است.

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، خانه را مبنا و اساس زندگی عنوان کرد و بیان داشت: این مبنا اگر بر اساس منطق، عقل و شرع باشد استحکام بیشتری دارد.

وی با اشاره به نقش همسران اهل علم، علما، فضلا و طلاب علوم دینی افزود: به تجربه ثابت شده طلابی که همسران آنها در مسیری که طی می کنند، همراهی و همکاری بیشتری داشتند و درک متقابل بوده، موفق تر بوده اند.

حجت الاسلام میناپور خاطرنشان کرد: موفقیت علما و بزرگان حوزه در زمینه های مختلف پژوهشی، علمی، تألیفاتی، در امر تبلیغ و ارشاد جامعه و کسب علوم دینی مرهون همراهی و همگامی همسران آنان بوده است.

وی به رسالت خطیر طلاب و روحانیان در انجام مأموریت ها اشاره کرد و گفت: همسران این قشر در همراهی طلاب و تحمل سختی ها نقش بسزایی دارند.

مدیر حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: بدون شک به اندازه ای که طلاب می توانند در تبلیغ ارزش های دینی مرثر باشند، همسران آنان می توانند نیز زمینه انجام این مدموریت خطیر و مؤثر را فراهم سازند.

وی عنوان داشت: وقتی همسر خانه را با نشاط نگهداری کند و با تربیت صحیح فرزند و حفظ آرامش منزل طلبه نیز می تواند با خیالی آسوده به رسالت خود عمل کند و این نقش همسر در موفقیت طلبه و به نتیجه رسیدن زحمات آنان ارزشمند است.

حجت الاسلام میناپور عنوان کرد: همراهی همسر رمز موفقیت طلبه و به نتیجه رساندن زحمات تبلیغی آنان در انجام رسالت تبلیغی و هدایت دینی جامعه برای ارتقای سلامت روحی جامعه و مقابله با آسیب های اجتماعی است./9451/ ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات