۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۶۰۴۱۰۸
عضو شورای حوزه علمیه خراسان شمالی تأکید کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای تحقق شعار سال

ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای تحقق شعار سال
عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در تحقق شعار سال، گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در تعمیق و تبیین شعار سال دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی، عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در جمع مسؤولان فرهنگی استان، با انتقاد از برگزاری کلیشه‌ای جلسات فرهنگی، اظهار داشت: برگزاری این جلسات هیچ دردی از جامعه را درمان نمی‌کند.

 وی افزود: در سالی که با شعار سال رونق تولید نام‌گذاری شده است برگزاری جلسات فرهنگی بدون بازده و یا با بازدهی کم جزء تحمیل هزینه‌های اضافی بر جامعه فایده دیگری ندارد.

حجت‌الاسلام موسوی با تأکید بر ضرورت اجتناب از برگزاری کلیشه‌ای جلسات فرهنگی، اضافه کرد: تحقق شعار سال با جلسات کلیشه‌ای پی‌درپی حاصل نمی‌شود باید برای تحقق این شعار مهم آستین‌ها را بالا زده و در کنار هم باهمت و همدلی تلاش کنیم.

وی ادامه داد: باید در جلسات فرهنگی به ظرفیت رسانه‌ها توجه کرده و تلاش کنیم تا این جلسات به سمتی هدایت شود که خروجی قابل قبولی داشته باشد.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: کار رسانه‌ها در تحقق شعار سال بسیار مؤثر است؛ چراکه رسانه‌ها با توجه به ظرفیت عظیمی که در استقبال مخاطبان و عامه مردم‌دارند می‌توانند اهداف و رویکردهای شعار سال را با زبانی ساده بیان کرده و گامی مهم در تحقق رونق تولید بردارند.

وی خاطرنشان کرد: البته باید برای رونق تولید و تحقق این امر گام‌های مهم و اساسی برداشته شود تا رونق تولید در حد یک شعار باقی نماند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی بابیان اینکه جذب سرمایه‌گذار در رونق تولید بسیار مؤثر است، گفت: برای جذب سرمایه‌گذار و رونق تولید لازم است همایش‌هایی سازنده برگزار شده و در این زمینه به‌ صورت جدی فرهنگ‌سازی شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات