۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۶۰۴۲۹۶
شیخ عبدالله الدقاق:

اعدام پیروان اهل بیت در عربستان، نابودی رژیم سعودی را نزدیکتر کرد

اعدام پیروان اهل بیت در عربستان، نابودی رژیم سعودی را نزدیکتر کرد
شیخ عبدالله الدقاق طی سخنانی در تجمع اعتراضی در قم، ضمن محکوم کردن اعدام ده ها تن از پیروان اهل بیت(ع) بدست آل سعود،بیان داشت: این جنایت نابودی رژیم سعودی را نزدیکتر کرد.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، تجمع اعتراضی انجمن های شماری از کشورهای عربی در قم با عنوان «فریاد خشم بر شچره خبیثه» در اعتراض به جنایت وحشیانه آل سعود علیه پیروان اهل بیت(ع) برگزار شد.

در این تجمع که نمایندگان انجمن های سوری، یمنی، عراقی، بحرینی و حجازی حضور داشتند، ضمن محکوم کردن اعدام هولناک 37 تن از شهروندان سعودی، این جنایت را در راستای قلع و قمع پیروان اهل بیت(ع) در منطقه الشرقیه عربستان عنوان کردند.

شیخ عبدالله الدقاق نماینده انجمن بحرینی ها در این تجمع بیان داشت: اعدام ده ها تن از پیروان اهل بیت(ع) بدست آل سعود مخالف با قوانین بین المللی است و این جنایت برای راضی نگه داشتن آمریکا صورت گرفت.

وی افزود: جنایتی که آل سعود علیه شیعیان منطقه الشرقیه مرتکب شد، زوال رژیم سعودی را بیش از پیش نزدیکتر کرد.

شیخ عبدالله الدقاق خاطر نشان ساخت: هدف از این جنایت تشفی خاطر عربستان و برافروختن خشم جمهوری اسلامی ایران است ولی با این وجود آل سعود نخواهد توانست بر این اعدام های وحشیانه سرپوش بگذارد.

در این تجمع شیخ عارف الاسدی به نمایندگی از انجمن عراقی بیان داشت: عربستان و دنباله روان آن در صدد هستند تا با ارتکاب جنایت علیه شیعیان آنان را در منطقه تضعیف کنند ولی پیروان اهل بیت(ع) در حال قدرت یافتن روزافزون هستند.

آمریکا و همپیمانان عربی می خواستند تا با جنگ علیه عراق، شیعیان این کشور را مستأصل کنند ولی همه دیدند که چگونه فتوای مرجعیت تشیع موجب قدرت یافتن آنان در این کشور شد./983/ب

ارسال نظرات