۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۰۴۴۰۶
آیت الله طبرسی:

شکست آمریکایی ها در برابر اراده پولادین ملت ایران حتمی است

شکست آمریکایی ها در برابر اراده پولادین ملت ایران حتمی است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تحریم نفت ایران آخرین حربه و تلاش آمریکایی‌ها برای فشار به ملت بزرگ ایران است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با محکوم کردن سیاست‌های آمریکا در برابر ملت ایران، این سیاست‌های غلط را ناشی از شکست‌های متعدد آمریکایی‌ها در برابر نظام اسلامی دانست.
 
وی با بیان این که آمریکا در طول چهل سال گذشته خودش را به آب و آتیش زده تا مانع قدرت گرفتن ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف شود، افزود: چهار دهه ایستادگی و مقاومت ملت ایران، تنها رسوایی و شکست را برای مقامات آمریکایی رقم زده است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که آمریکایی‌ها خود به خوبی می‌دانند که نمی‌توانند در برابر اقتدار و عظمت ملت ایران بایستند، خاطرنشان کرد: سیاست مداران آمریکایی این بار نیز همانند گذشته دچار یک اشتباه محاسباتی در برابر ملت ایران شده اند.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که آمریکایی‌ها فکر می‌کنند با تحریم و تهدید ملت ایران می‌توانند به اهداف خود دست پیدا کنند، گفت: آن‌ها سخت در اشتباه هستند، چون تحریم‌ها یک طرح نخ نمایی است که اثری در مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهد داشت.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که آمریکایی‌ها تصور می‌کنند با تحریم نفت ایران می‌توانند مانع از صادرات نفت کشورمان شوند، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند جمهوری اسلامی هر مقداری که اراده کند نفت خود را صادر می‌کند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت کاهش وابستگی کشور به منابع درآمدی نفتی تأکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری سال‌های بسیار دور نسبت به این مسأله تأکید کردند، اما متأسفانه برخی از مسؤولان همچنان تلاش می‌کنند کشور را در وابستگی به نفت نگه دارند.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که تحریم نفت ایران آخرین حربه و تلاش آمریکایی‌ها برای فشار به ملت بزرگ ایران است، خاطرنشان کرد: این تلاش شکست خورده نیز هیچ دستاوردی جز رسوایی برای مقامات آمریکایی نخواهد داشت.
 
امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با تأکید براین که مدیران و مسؤولان کشور باید همه توان و تلاش خود را متمرکز ظرفیت‌های داخلی کنند، گفت: تجربه چهل ساله ما نشان می‌دهد که به هیچ کشوری نمی‌توان اعتماد و اطمینان کرد و تنها می‌توان با بهره گیری از ظرفیت‌های بومی کشور را مدیریت کرد./950/پ202/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات