۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۶۰۴۵۵۸
به همت معاونت فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم؛

اولین نشست از سلسله نشست های طلیعه رمضان برگزار شد

اولین نشست از سلسله نشست های طلیعه رمضان برگزار شد
سلسله نشست های طلیعه رمضان در سالن همایش های غدیر به همت معاونت فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه و با همکاری معاونت فرهنگی قوه قضاییه آغاز به کر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سلسله نشست های طلیعه رمضان با حضور خواهران و برداران مبلغ در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به همت معاونت فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با همکاری معاونت فرهنگی قوه قضاییه آغاز به کار کرد.

در آغاز این سلسله نشست ها، خوشرو مدیر کل حقوقی و قضایی و دبیر ستاد صبر معاونت فرهنگی قوه قضاییه کاهش ورود پرونده ها به دادسراها را از مهم ترین رویکردهای قوه قضاییه دانست و گفت: مهم ترین راهکار کاهش ورود پرونده ها به قوه قضاییه ورود روحانیت به بحث صلح و سازش است.

پس از سخنان خوشرو، حجت الاسلام روستاآزاد معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به بیان نظرات خود پرداخت و افزود: با استفاده از ابزارهای قدیمی نمی توان مردم را جذب کرد بلکه باید با استفاده از ابزارهای جدید منابر را جذاب کرد.

در ادامه نیز حجت الاسلام هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان این که با استفاده از استدلال فلسفی و کلامی نمی توان مردم را مسلمان کرد، گفت: آنچه که موجب شد مردم به پیامبر علاقه مند شوند اخلاق نیکوی ایشان بود بنابراین طلاب باید دارای رفتار پیامبرگونه باشند.

در پایان نیز حجت الاسلام مهدوی ارفع مسؤول نهضت نهج البلاغه خوانی با ارائه گزارشی از فعالیت های این نهضت، ابراز کرد: دشمن به دنبال تغییر گفتمان انقلاب است که نهضت نهج البلاغه خوانی تلاش می کند این گفتمان را زنده کند.

گفتنی است، سلسله نشست های طلیعه رمضان ویژه مبلغان ماه مبارک رمضان از امروز شنبه هفتم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پنج شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود./1324/پ202/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات