۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۶۰۴۶۱۴
نماینده ولی فقیه در استان همدان خواستار شد؛

توجه ویژه و بررسی فضای مجازی

توجه ویژه و بررسی فضای مجازی
امام جمعه همدان گفت: فریاد روحانیت این است که به فریاد جوانان و عقاید مردم در فضای مجازی برسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در مراسم بزرگداشت طلبه همدانی که در حوزه آقای آخوند برگزار شد با اشاره این که روحانیت با واژه شهادت آشنایی دارد، یادآور شد: 1400 سال است که واژه قتلگاه و شهادت در بین روحانیان و طلاب ما وجود دارد و آن برای ما کلمه غریبه ای نیست.

وی افزود: قتلگاه از عاشورا شروع شده و شهادت امام حسین (ع) و تا به امروز ادامه دارد که به بیت شهید مدنی و شهادت یکی از طلاب همدانی رسیده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر این که روحانیت هیچ گاه نگران جان و امنیت خود نیست و نبوده اظهار داشت: تهدید مرزهای عقیدتی مردم و امنیت مردم است که تنها نگرانی قشر روحانیت است.

وی با تشکر از اقدام نیروهای نظامی در ردیابی قاتل این طلبه یادآور شد: خوشبختانه این اقدامات در نیمه شب رخ داد تا برای مردم مشکلی ایجاد نشود.

امام جمعه همدان وظیفه متولیان فرهنگی در برابر فضاهای مجازی را سنگین عنوان کرد و گفت: متولیان فرهنگی باید پاسخگو این اتفاق باشند.

وی با بیان این که شکرگزار هستیم که جان یک روحانی فدای امنیت مردم شد خاطر نشان کرد: تقاضای روحانیت این است که همه افرادی که در شهادت این روحانی مشارکت داشته اند شناسایی و مجازات شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی تاکید کرد: نیروی انتظامی، دادگستری و سایر ارگان‌های مرتبط باید در راستای این که شهر را از اراذل و اوباش تطهیر کنند به میدان بیایند و شهر از وجود این افراد پاک شود.

وی آشنایی مردم به شخصیت این روحانی را ضروری دانست و بیان داشت: باید یک مستند از زندگی این روحانی که در منطقه قاسم‌آباد زندگی می کرد ساخته شود و مردم وضعیت ایشان را ببینند.

امام جمعه همدان توجه ویژه به فضای مجازی را خواستار شد و گفت: فریاد روحانیت این است که به فریاد جوانان و عقاید مردم در فضای مجازی برسید و امیدواریم جوشش خون شهید قاسمی فضای مجازی را تطهیر کند./979/د103/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات