۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۰۴۷۵۴
مسؤول جذب و اعزام تیپ امام صادق:

مبلغان خاطرات تبلیغی خود را جمع آوری کنند

مبلغان خاطرات تبلیغی خود را جمع آوری کنند
حجت الاسلام بهادری با بیان این که مبلغان خاطرات تبلیغی خود را جمع آوری کنند، گفت: اگر از آغاز انقلاب چنین کار شده بود امروزه خاطرات تبلیغی به علم تبلیغ تبدیل شده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام بهادری امروز در همایش مبلغان اعزامی تیپ امام صادق(ع) که پیش از ظهر امروز در سالن همایش های این تیپ برگزار شد با بیان این که در هر کار خیری شهدا را شریک کنید، گفت: هرچه که داریم به برکت شهدا است؛ بنابراین شهدا را در کارهای خیر خود شریک قرار دهید.

مسؤول جذب و اعزام تیپ امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: امروزه دشمن بسیار تلاش می کند تا ولایت را کم اهمیت جلوه داده و از میان بردارد بنابراین از وظایف امروزی ما دفاع از ولایت است که باید در ماه رمضان که ماه ولایت و ماه امام علی(ع) است از ولایت نیز دفاع کرد.

وی خطاب به مبلغان اعزامی تیپ امام صادق(ع) اظهار کرد: با نیروها و سربازان ارتباط صمیمی داشته باشید چنانچه تجربه نشان می دهد مبلغانی که ارتباط صمیمانه تری با نیروها داشته اند موفق تر بوده اند و به گونه ای تأثیر داشته اند که نیروهای حاضر به جدایی از آنها نبوده اند.

وی ادامه داد: بیان مسأله و آشنایی با فتاوای مراجع تقلید در ماه رمضان را فراموش نکنید؛ هیچ اشکالی ندارد برای بیان مسأله آن را از روی کتاب رساله خواند؛ این کار موجب حصول اطمینان برای مقلدین نیز می شود.

وی در پایان با بیان این که دفتر خاطرات تبلیغی برای خود داشته باشید، گفت: اگر از سال های نخست انقلاب فعالیتی در زمینه جمع آوری خاطرات تبلیغی صورت گرفته بود امروزه خاطرات تبلیغی به علم تبلیغ تبدیل شده بودند../1324/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 10
 
مصطفی رستمی
ارسال نظرات