۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۶۰۴۸۵۷
حجت الاسلام ولی پور مطرح کرد؛

شرکت طلاب در کارگاه آموزشی راهکارهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

شرکت طلاب در کارگاه آموزشی راهکارهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب
معاون تبلیغ حوزه علممیه لرستان گفت: طلاب و مبلغان استان با هدف تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در حال گذراندن دوره های آموزشی هستند.

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری دوره آموزشی تبلیغی ویژه طلاب و مبلغان خبر داد و بیان داشت: این دوره با هدف تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در حال برگزاری است.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب افزود: حوزه و روحانیت درر تحقق این بیانیه نقش مؤثری داشته و تلاش می کنیم با بهره مندی از ظرفیت حوزه در این زمینه گام های مؤثری برداشته شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه هم اکنون 200 نفر از طلاب و مبلغان حوزه علمیه در دوره آموزشی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب شرکت دارند، خاطرنشان کرد: این دوره به میزبانی تبلیغات اسلامی لرستان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: دوره آموزشی راهکارهای اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب به مدت 8 ساعت ادامه دارد و طلاب راهکارها و آموزش های لازم را در این مدت فرا می گیرند و از آموزه های خود در ایام تبلیغی استفاده خواهند کرد.

حجت الاسلام ولی پور ابراز امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت های تبلیغی حوزه بتوان گام های مرثری در تحقق اهداف انقلاب و مقابله با توطئه های دشمن برداشت.

وی با اشاره به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با برگزاری کارگاه های آموزشی در تلاش هستیم بایسته های لازم تبلیغی را ارائه و تبلیغی هدفمند داشته باشیم./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات