۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۰۰۶۸۴
معاون فرهنگی مدرسه بنت الرسول الشتر خبر داد؛

برگزاری کارگاه میثاق طلبگی در مدرسه علمیه خواهران الشتر

برگزاری کارگاه میثاق طلبگی در مدرسه علمیه خواهران الشتر
معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر از برگزاری کارگاه میثاق طلبگی ویژه طلاب این مدرسه خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این کارگاه هدایت طلاب به سمت اهداف طلبگی است.

فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: کارگاه آموزشی میثاق طلبگی ویژه خواهران این مدرسه برگزار می شود.

وی به حضور اساتید حوزه در این دوره آموزشی اشاره کرد و افزود: کارگاه میثاق طلبگی با حضور استاد حاتمی، نخبه علمی، فرهنگی، پزوهش و بین المللی برگزار می شود.

شاهوردی در ادامه خاطرنشان کرد: محورهای برگزاری کارگاه میثاق طلبگی با محوریت بیان مهارت های طلبگی، نقش طلاب در خانواده و اجتماع، ارائه برنامه راهبردی جهت پیشرفت و ارتقای مدرسه و طلاب برگزار می شود.

وی پخش کلیپ متناسب با کارگاه میثاق طلبگی را از دیگر برنامه های جانبی عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری کارگاه های میثاق طلبگی در طول سال و هرچند کوتاه مدت در ایجاد و تقویت انس و الفت طلبه ها با اساتید و یکدیگر مؤثر است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر در ادامه خاطرنشان کرد: مدیریت برنامه ریزی، مشاوره تحصیلی، آداب طلبگی و شیوه درس خواندن از دیگر مباحثی است که در کارگاه میثاق طلبگی ارائه می شود.

وی ابراز داشت: از اهداف مهم برگزاری کارگاه میثاق طلبگی آموختن مهارت ها در زمینه های مختلف به طلاب و شنیدن دغدغه های طلاب و پاسخگویی به آنان است.

شاهوردی بیان داشت: در کارگاه های میثاق طلبگی تلاش می شود استعداد طلبه شکوفا و تقویت شود و با ایجاد و تقویت انگیزه طلاب، آنان را به سمت هدف هایشان هدایت کرد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات