۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۰۴۹۹۵
در رابطه با حوادث اخیر صادر شد؛

نامه انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم به رییس قوه قضائیه

نامه انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم به رییس قوه قضائیه
انجمن اساتید انقلابی حوزه علمیه قم در نامه ای به به رئیس قوه قضائیه در رابطه با حوادث اخیر به نکات مهمی از جمله تخریب نهاد روحانیت در داخل و خارج کشور اشاره کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم در نامه ای به آیت الله سید ابراهیم رییسی رئیس قوه قضائیه در رابطه با حوادث اخیر به موضوع دروغ پراکنی و انحراف از سوی برخی سلبریتی ها در ارتباط با جامعه روحانیت اشاره کرده و از ایشان خواستار اقدام عاجل شدند.

در ادامه متن این نامه تقدیم می گردد:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور محترم ریاست قوه قضائیه حضرت حجة الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی«دامت توفیقاته»

سلام علکیم

همانگونه که مستحضرید هجمه علیه نهاد روحانیت مدتی است که بیشتر از قبل در دستور کار عوامل استکبار قرار گرفته و متاسفانه عده ای نیز در داخل کشور با ترفندهای مختلف تبلیغاتی به دروغ پراکنی علیه حوزه های علمیه و نفرت پراکنی نسبت به آحاد روحانیونی که دغدغه اصلی آنها انجام رسالت طلبگی خویش در راستای هدایت گری جامعه دینی به سمت آرمان های والای اسلامی است می پردازند.

در این میان نقش بعضی از شخصیت های مشهور اعم از برخی از سیاسیون، هنرپیشگان و غیر آنها در این هم داستانی با مزدوران بیگانه بر همه عیان است که متاسفانه حادثه اخیر در همدان که منجر به شهادت یکی از روحانیون با اخلاص آن دیار شد نتیجه این عناد ورزی هاست.

حضرتعالی به خوبی واقفید که قاطبه طلاب علوم دینی و روحانیون بزرگوار دلسوزان کشور و خادمان مذهب هستند و در شرایط سخت اقتصادی، خود مشکلات معیشتی را با تمام وجود لمس می کنند اما دست از آرمان های انقلاب و خدمت به مردم بزرگوار ایران نمی کشند که خدمت رسانی در سیل اخیر یکی از نمونه های آن بود.

انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم مصرّانه از حضرتعالی می خواهد که با سلبریتی ها و عوامل رسانه ایی دشمن که با تهمت و دروغ پراکنی به دنبال بدبین کردن مردم به نهاد روحانیت هستند برخورد جدی نمایید.

همچنین از حضرتعالی به عنوان عضو شورای عالی فضای مجازی میخواهیم باسامان دادن به قوانین فضای مجازی و اجرای آن ونیز تقویت پیام رسان های داخلی جهت نظارت موثر بر آن، این فضا را از محل امن برای قانون گریزان و هنجارشکنان و شریعت ستیزان به محل ناامن برای آنها تبدیل کنید./1330/ج

وفقنا الله و ایاکم فی مرضاته

انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم

۹۸/۲/۱۰

ارسال نظرات