۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۰۵۱۵۰
مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی:

خطر جریان نفاق علمای اسلام را تهدید می‌کند

خطر جریان نفاق علمای اسلام را تهدید می‌کند
حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: آمریکا و اسرائیل دشمن علنی هستند و امروز بزرگترین خطری که علمای اسلام را تهدید می‌کند، جریان نفاق است که از ما استفاده ابزاری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی، مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی صبح امروز در همایش تجلیل از مقام معلم و نشست پایان سال تحصیلی 97_98 مدیران و مدرسین علوم دینی اهل سنت خراسان جنوبی اظهار داشت: جریان معلمی تنها برای علمش نیست؛ علم آن نوری است که انسان را خاشع و متصل به خدا می‌کند.

وی گفت: پیامبر اکرم(ص) نیز بزرگ معلم اسلام بودند و متن معلمی هم قرآن است و این همه بدبختی در جامعه و بین مسلمانان برای این است که به قرآن عمل نمی‌شود.

مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی افزود: برخی‌ها ظاهر قرآن را حفظ می‌کنند ولی متن آن را پاره می‎کنند و آنچه که به نفع آن‌ها است، عمل می‌کنند و به جاهایی از قرآن کفر می‌ورزند.

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه قرآن کتاب تدریس بشریت است و حکومتی در جامعه وجود داشته باشد که به قرآن عمل کند، تصریح کرد: در قبل از انقلاب، ایران اسلامی از اقتدار برخوردار نبود اما امروز این عظمت و اقتدار در کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: حکومت اسلامی در جوامع بشری دو رکن دارد که آن دو رکن نیز حاکم اسلامی و مردم هستند و مهم ترین پیام آن هم رفتار کردن با عدالت است.

مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در حوزه‌های علمیه مهم است رویکرد ما با قرآن چه باشد و حوزه‌های علمیه مهد شناخت اسلام و مهد شناخت قرآن هستند.

حجت الاسلام رحیم آبادی دشمن شناسی و دشمن ستیزی در جامعه امروز مهم است، اظهار کرد: از آمریکا و اسراییل خطرناک‌تر، جریان نفاق است که با اشکال مختلف مغز انسان‌ها را شستشو می‌دهند و حتی این جریان نفاق به سراغ خود پیامبر(ص) رفته است.

وی گفت: آمریکا و اسرائیل دشمن علنی هستند و امروز بزرگترین خطری که علمای اسلام را تهدید می‌کند، جریان نفاق است که از ما استفاده ابزاری می‌کنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات