۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۶۰۵۱۶۱
به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت شهید مطهری؛

تجمع بزرگ جامعه روحانیت مبارز برگزار شد

تجمع بزرگ جامعه روحانیت مبارز برگزار شد
تجمع بزرگ جامعه روحانیت مبارز به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت فیلسوف دانشمند شهید مطهری اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تجمع بزرگ جامعه روحانیت مبارز به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت فیلسوف دانشمند شهید مطهری امروز در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و اطلاعات اسلامی برگزار شد.

براساس این گزارش این تجمع با حضور آیت الله موحدی کرمانی رییس شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، حجت الاسلام پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز، آیت الله شبستری نماینده مجلس خبرگان، مسؤولان و اعضای جامعه روحانیت مبارز برگزار شد.

گفتنی است در این مراسم آیت الله موحدی کرمانی رییس شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: شهید مطهری عالم به زمان بود.

وی افزود: شهید مطهری مشکلات و خطرات جامعه را شناسایی به رفع و درمان آن اقدام می کرد؛ شهید مطهری با کتاب‌هایی که از خود به یادگار گذاشتند بالاترین خدمت را به جامعه کرد.

در ادامه حجت الاسلام پورمحمدی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: شهید مطهری یک انسان برنامه ریز و نظم ده با تفکر تشکیلاتی و منسجم بود.

همچنین در ادامه حجت الاسلام محمد مطهری به ایراد سخنرانی پرداخت و افزود: زمانی که طلبه ملبس به لباس روحانیت می شود باید به نکات و پیچیدگی امر تبلیغ توجه داشته باشد؛ شهید مطهری چنین بود./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات