۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۶۰۵۰۹۶
حجت الاسلام رحیمی صادق:

دشمن از کمک رسانی روحانیت به مردم عصبانی است

دشمن از کمک رسانی روحانیت به مردم عصبانی است
مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران گفت: شهادت روحانی همدانی بیانگر عصبانیت دشمن از کمک رسانی روحانیت به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رحیمی صادق مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران، امروز در آیین اجلاسیه سالانه اساتید حوزه‌های علمیه استان تهران که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: اساتید در پیشرفت علمی و معنوی حوزه های علمیه نقش مهمی دارند.

وی افزود: به فرمایش پیامبراکرم(ص) معلمان انسان های بخشنده ای هستند که علم خود را به دیگران بذل می کنند و اما روحانیان شهیدی که در میدان مبارزه با دشمن به شهادت رسیدند به فرمایش امام راحل انسان هایی هستند که رساله علمیه و عملیه خود را با خون به قلم تحریر درآوردند و در طبق اخلاص قرار دادند.

حجت الاسلام رحیمی صادق با اشاره به اینکه شهید مطهری معلم شهید شد، ادامه داد: طبق صریح روایات؛ معلمان و اساتید در قیامت با عنوان امت محشور می شوند و این بیانگر عظمت و جایگاه معلم است.

مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران سربلندی روحانیت را در حضور او در عرصه های کمک و خدمات رسانی به مردم بیان کرد و عنوان داشت: عمامه های سفید گلی در مناطق سیل زده برگ زرین دیگری بود که در تاریخ خدمات رسانی روحانیت به ثبت رسید اگر امروز می بینیم شیعیان را در عربستان سر می برند و یا امثال حجت الاسلام قاسمی را به شهادت می رسانند همه و همه بیانگر عصبانیت دشمن از اقدامات خوب روحانیت است.

وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه استان تهران به دنبال پیشرفت و تحول است، گفت: پیشرفت در گرو فعالیت و مجاهدت اساتید و روحانیت است که باید بیش از گذشته به آن توجه شود./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات