۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۰۵۱۹۴
امام جمعه آبادان:

رسیدگی به محرومان ویژگی نماینده ولی فقیه در خوزستان است

رسیدگی به محرومان ویژگی نماینده ولی فقیه در خوزستان است
امام جمعه آبادان حساسیت نسبت به بیت المال و رسیدگی به مشکلات محرومان را از ویژگی نماینده جدید ولی فقیه در استان برشمرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام ابراهیمی، امام جمعه آبادان و منتخب ائمه جمعه استان، امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان، با بیان اینکه آیت الله موسوی جزایری در مبارزه‌های نرم و سخت و لبیک گویی به ولایت فقیه از پیش قراولان است، خاطرنشان کرد: آیت الله موسوی جزایری در لبیک به ولایت در عهد امامین پایبند بود، انقلابی ماند و نیرو‌های انقلابی بسیاری تربیت کرد و با آینده نگری توانست طلاب بسیاری در استان و خارج از استان پرورش دهد.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه تربیت یافتگان آیت الله موسوی جزایری اکنون در سنگر‌های فرهنگی به ویژه کسوت نمایندگی ولی فقیه (حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد) مشغول خدمت رسانی هستند، اظهار داشت: آیت الله موسوی جزایری در اوج تواضع به خدمت رسانی می‌پردازد و در فتنه‌ها نیز جزء پرچمداران بصیر بود که ولایت را معیار همیشگی قرار داد.

منتخب ائمه جمعه استان با اشاره به اینکه آیت الله موسوی جزایری محور وحدت و لنگرگاه استان است، افزود: ثمره کادرسازی و تربیت نیرو‌های انقلابی در مسیر ولایت و انقلاب اسلامی در جای جای کشور دیده می‌شود، راه اندازی دانشگاه امیرالمؤمنین و شبکه الاهواز که خشم سعودی‌ها و منافقان را به همراه دارد، یک نمونه کوچک از خدمات آیت الله موسوی جزایری است.

حجت الاسلام ابراهیمی تأکید کرد: در استان قدردان تلاش‌های آیت الله موسوی جزایری هستیم و حضورشان را یک نعمت الهی می‌شماریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون انتخاب حجت الاسلام والمسلمین موسوی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان گفت: این مجاهد خستگی ناپذیر همرزم شهید جهان آرا و از نیرو‌های انقلابی بود که در دوران رژیم پهلوی حکم اعدامش صادر شد با این حال بُعد علمی وی در نزد همگان مجهول است.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد به مدت ۱۴ سال از محضر میرزا جواد تبریزی در فقه و اصول بهره برد ضمن اینکه در تفسیر قرآن از حضرت آیت الله جوادی آملی، در عرفان از علامه حسن زاده آملی، در اخلاق علمی و عملی از آیت الله مشکینی بهره برد و شاگرد حضرت آیت الله وحید خراسانی نیز بود.

منتخب ائمه جمعه خوزستان، روحیه پیگیری، مطالبه گری، مردم داری، ساده زیستی، حساسیت نسبت به بیت المال و رسیدگی به مشکلات محرومان را از خصائص نماینده جدید ولی فقیه در استان برشمرد.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان گفت: ائمه جمعه و مردم استان با تمام وجود در خدمت نماینده، ولی فقیه هستند و در عین حال سرباز ولایت فقیه خواهند بود./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات