۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۶۰۵۳۰۷
امام جمعه موقت سمنان:

القاء یاس و ناامیدی در بین آینده سازان کشور از اهداف مهم دشمن است

القاء یاس و ناامیدی در بین آینده سازان کشور از اهداف مهم دشمن است
امام جمعه موقت سمنان گفت: معلمان و اساتید مدنظر داشته باشند که القاء یأس نسبت به آینده کشور و انقلاب اسلامی در بین دانش آموزان از اهداف مهم دشمن است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقرعبدوس در خطبه‌های بصیرت افزا و وحدت بخش نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور مردم دیندار این دیار در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد با گرامیداشت هفته معلم و یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری اظهار داشت: معلمان به عنوان پرورش دهندگان نسل‌های آینده کشور نقشی بسیار مهم دارند و باید جوانانی پویا و با روحیه انقلابی پرورش دهند.

خطیب نماز جمعه سمنان با بیان اینکه یأس و ناامیدی نباید در اندیشه دانش آموزان ایران اسلامی جایی داشته باشد، افزود: معلمان و اساتید مدنظر داشته باشند که القاء یأس نسبت به آینده کشور و انقلاب اسلامی از اهداف دشمن است، آن‌ها با همه ابزار‌ها و فشار‌ها و تحریم‌های اقتصادی سعی کردند امنیت و وحدت کشور ما را خدشه دار کنند، اما بازهم شکست خوردند.

امام جمعه موقت سمنان نقش آموزش و پرورش را در خنثی ساختن توطئه‌های اجتماعی دشمن با اتکا به اندیشه امام و رهبری و اتخاذ تصمیمات صحیح بسیار کلیدی دانست و افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمنان برنامه ویژه‌ای برای آموزش و پرورش ما دارند و با اجرای طرح‌هایی مانند ۲۰۳۰ به دنبال پرورش سرباز برای شیطان بزرگ آمریکا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدوس در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه بیشتر مسئولان و دولتمردان به امنیت شغلی، شأن اجتماعی و حقوق قشر خدوم کارگران در کشور شد و گفت: بی تردید جامعه زحمتکش و فهیم و آگاه کارگری نیز با اطاعت و گوش فرادادن به فرامین رهبری ضمن حرکت در مسیرتحقق شعار رونق تولید توطئه‌های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

خطیب نماز جمعه سمنان همچنین به لزوم اهتمام همه اقشار جامعه نسبت به احیاء امر به معروف و نهی از منکر به عنوان فریضه و وظیفه‌ای دینی و اجتماعی تأکید کرد و اظهار داشت: همه باید نسبت به رخداد‌های جامعه احساس مسئولیت داشته باشیم، مهمترین نکته شروع اصلاح از خود و سپس اصلاح جامعه با عمل هر فرد به وظایف فردی و اجتماعی خویش است./۹۷۷/پ202/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات