۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۶۰۵۴۵۲
حجت الاسلام حیدری کاشانی:

دشمن خانواده ها را هدف قرار دارد

دشمن خانواده ها را هدف قرار دارد
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه خانواده نوک پیکان دشمن قرار دارد، گفت: دشمن به این نتیجه رسیده است ایران را با جنگ نظامی نمی‌تواند شکست دهد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدجواد حیدری كاشاني در سلسله نشست‌های بصیرتی که شنبه شب‌ها در مسجد سلمان فارسی کاشان برگزار می‌شود، گفت: همه مشکلات کشور از زمانی آغاز شد که از احادیث و روایات آل الله فاصله گرفتیم و دولت و سیاستمداران، اساتید دانشگاه، وعاظ و منبری‌ها به جای قال الصادق و قال الباقر مسائل دیگری را مطرح کردند.

وی به راهکار‌های آرامش در خانواده و تحکیم نهاد مقدس خانواده وجایگاه آن اشاره کرد و افزود: خانواده نوک تیز پیکان دشمن است و دشمن به این نتیجه رسیده است كه ایران را با جنگ نظامی نمی‌تواند شکست دهد، از این رو با برنامه ریزی و سیاست گذاری وهزینه‌های سنگین به دنبال فروپاشی خانواده ایرانی است.

حجت الاسلام حیدری کاشانی بیان کرد: دشمن برای اینکه جوان ایرانی را از خانواده اش دورکند به وسیله تلفن‌های هوشمند و اینترنت و از طریق فضای مجازی وارد حریم خانواده‌های ایرانی شده است وعقاید وباور‌ها وارزش‌های جوان‌ها را هدف قراراست.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به تقدس زدایی دشمن از طریق جوان ها، اظهار داشت: دشمن امروز با آگاهی از این موضوع که جوان‌های مومن و متعهد پایبند به مقدسات و ارزش‌های دینی و خانواده هستند و مقدسات و ارزش‌های دینی را خط قرمز خود می‌داند به دنبال تقدس زدایی از جوان‌ها است.

به گفته وی، دشمن اینگونه القامی کند هیچ چیز مقدسی وجود ندارد به طوریکه یکی از مسؤولان اعلام کرد پیامبراکرم(ص) و امام زمان (عج) قابل نقد است.

حجت الاسلام حیدری گفت: برای تقدس زدایی ائمه معصومین را هم قابل نقد و ایراد و اعتراض و اشکال و انتقاد اعلام کردند در حالیکه عظمت امام معصوم را باید درک کرد، از این رو اگر به دنبال نقد از معصومین باشیم به حقیقت ولایت نرسیدیم.

وی با اشاره به اینکه در غرب چیزی به نام خانواده وجود ندارد، اظهار داشت: خانواده در غرب امروز تبدیل به خوابگاه شده است و هیچ نشانی از خانواده در غرب دیده نمی‌شود.

استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز دشمن جوان‌ها وخانواده ایرانی را مورد هجوم همه جانبه خود قرار داده است و فرهنگ غرب چنان فراگیر و گسترده شده است که تقدس زدایی از مقدسات حتی قرآن و امامت و ولایت اهل بیت (ع) و حجاب و عفاف و تمام ارزش‌ها زیر سؤال رفته است.

حجت الاسلام حیدری ادامه داد: آن‌هایی که از خط قرمز‌های دین عبور کرده و به دنبال تقدس زدایی از مقدسات ما هستند خودشان خط قرمز‌هایی را دارندکه اجازه نمی‌دهند کسی از آن عبورکند.

وی با اشاره اینکه آن‌ها  خودشان خط قرمز‌هایی دارند به دنبال شکستن خط قرمز‌های ما هستند، گفت: یکی از خط قرمز‌های آن‌ها جریان هلوکاست است که آن را تبدیل به قانون کردند تا اگر کسی از خط قرمز‌های آن‌ها مانند جریان جعلی و دورغین هلوکاست عبور کند مجازات شود.

لازم به ذکر است، مسجد سلمان فارسی خیابان امیرکبیر یکی از مساجد فعال شهرستان کاشان در امور فرهنگی بوده و امسال برای ششمین سال متوالی است که سلسله بحث‌های بصیرتی اخلاقی به همت و تلاش امام جماعت این مسجد، حجت الاسلام سید محمد لاجوردی برگزار می‌شود./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات